Zakyath Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Var inte heller så förtjust först eftersom allt var så jäkla långsamt och buggigt, varje bokstav man skrev tog 2 sekunder, men efter lite google så visade det sig att om man stängde av sykning av dokument till iCloud så släppte det. Så nu är jag nöjd. Det är jäkligt nice gränssnitt och snabbmenyn e smidig. främst gränssnittet jag inte gillar xD måste röra fingrarna mer nu än tidigare. som när man tar bort fönster, måste man "slänga bort" dem istället för att klicka kryss. ios 7 är helt klart mindre smidigt om något! sen får man tycka vad man vill 😉
Zakyath Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 hur mycket meth kan ni göra på en helg? hur lång kan du göra en helg 8)
Micke H Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 främst gränssnittet jag inte gillar xD måste röra fingrarna mer nu än tidigare. som när man tar bort fönster, måste man "slänga bort" dem istället för att klicka kryss. ios 7 är helt klart mindre smidigt om något! sen får man tycka vad man vill 😉 Jag kan iofs tycka att "slänga bort"-grejen är tydligare och enklare än att hitta ett litet sketet kryss. Men det är jag det. xD
Zakyath Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 mjo så kan man tycka.. men tycker det känns som jag behöver använda fingranra mer än tidigare 🙂 det, per min definition, är ineffektivt! sen tycker jag det ser fulare ut också xD
Zakyath Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 försökte dela en .bmp-bild och en rolig text med er. men den filändelsen var tydligen strikt förbjuden 😮 å är alldeles för trött för å ändra va
Memphis Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 😳 http://imgur.com/a/YDkTr 😆 Fun fact: i en låt sjunger hon "jag ville va kvar". Fidden hörde "jag ville ha korv". Feud säger: Fidden projicerar sina egna begär på andra människors låtar. xD
Memphis Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 (redigerat) Pokern gick jättedåligt xD Jag e kass helt enkelt. Jaja, man kan inte vara grym på allt. En av mina kompisar kan vara rätt jobbig, han e på gränsen mellan "palla honom egentligen eftersom han e rätt dryg" och "rätt skön och rolig så det är värt det". Efter 3 års bekantskap så kan jag fortfarande inte bestämma mig, Så vet jag att de andra också tycker så xD Redigerat 4 oktober 2013 av Memphis
Zakyath Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 poker är fan svårt. vi brukar ha en pokerkväll titt som tätt med kusinerna på morsans sida. väldigt stor släkt så vi är många i samma ålder å så har också nån vän som är så. sjuukt karismatisk och rolig typ men fortfarande en douche 😉 han flyttade dock från stockholm och man märker snabbt när man bara snackar online och så att det inte är så mycket vett hos honom xD man får en hel annan bild av vissa personer när man inte träffar dem irl
drloop (oregistrerad) Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Gjorde en ny låt på morgonen. https://soundcloud.com/dabene/cheese
drloop (oregistrerad) Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 (redigerat) Skön start på helgen. Varenda tråd trollas det i. Längstah är nästan den enda seriösa tråden för tillfället. Ska det vara så? 🙂 Redigerat 5 oktober 2013 av drloop
Naymari Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Skön start på helgen. Varende tråd trollas det i. Längstah är nästan den enda seriösa tråden för tillfället. Ska det vara så? 🙂 Ja ☺️
Neosus Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 (redigerat) Men förbAJJADE HICKA!!! 😠 :angry: Stavfel! Redigerat 5 oktober 2013 av Neosus
Naymari Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Jag har en kontohändelse på min internetbank som heter "papaya". Jag har tydligen betalat en papaya pengar. 😛
Memphis Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 har också nån vän som är så. sjuukt karismatisk och rolig typ men fortfarande en douche 😉 han flyttade dock från stockholm och man märker snabbt när man bara snackar online och så att det inte är så mycket vett hos honom xD man får en hel annan bild av vissa personer när man inte träffar dem irl Jamen exakt så. Av någon anledning så har jag genom åren känt väldigt många sånna. Tre stycken douches har jag lämnat och saknar dom inte. Jag förmodar att det skulle bli samma sak med han här killen också. Jag har gott om vänner ändå som beter sig väldigt mycket bättre.
Memphis Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Skön start på helgen. Varenda tråd trollas det i. Längstah är nästan den enda seriösa tråden för tillfället. Ska det vara så? 🙂 😄
drloop (oregistrerad) Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Jamen exakt så. Av någon anledning så har jag genom åren känt väldigt många sånna. Tre stycken douches har jag lämnat och saknar dom inte. Jag förmodar att det skulle bli samma sak med han här killen också. Jag har gott om vänner ändå som beter sig väldigt mycket bättre. Slösa inte energi på otrevliga gubbar. Tror jag skall bli nykterist, jag blir rejält dryg när jag får i mig lite för mycket.
drloop (oregistrerad) Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Nu skall jag handla. Idag blir det grillad helfransyska med rotsaker och egen slagen bea. Våldsam mat mao!
CHAE Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Skön start på helgen. Varenda tråd trollas det i. Längstah är nästan den enda seriösa tråden för tillfället. Ska det vara så? 🙂 Alltså, det är ju så det här forat fungerar. När tristessen tar över rycker trollen ut 🙂
Neosus Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Jag är en dryg jefla idiotjefel! Full som nykter! 😄
CHAE Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 (redigerat) Fast för ett tag sedan så slog zak huvudet på spiken vad det gäller ett utav trollen men "love is all, okay?" 😉 Redigerat 5 oktober 2013 av CHAE
drloop (oregistrerad) Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Startat grillen... kryddad köttabeten. Sugen på att börja med bean men det är för tidigt.
Micke H Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Slösa inte energi på otrevliga gubbar. Lite så faktiskt, jag umgås överhuvudtaget inte med människor jag ogillar. Det gör kanske att jag har få vänner, men dom få vännerna är också awesome hela bunten. 🥰
Recommended Posts