Zakyath Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Kaffe och Coca Cola light är däremot en klar vinnare. Smakar blomjord, ungefär. hujedamej 😕
D Vibe Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 hujedamej 😕 Kaffe och Coca Cola light är däremot en klar vinnare. Smakar blomjord, ungefär. Det innebär att jag gillar smaken av blomjord 😮
CHAE Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 http://youtu.be/3vEfBO7expA "ti-hi" Banne mej va gott! JÄPP!! 😠
drloop (oregistrerad) Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Fittov... jösses you made my dig. Skrattade så jag fick tårar. Förövrigt har jag gjort lumpen ihop med meteorologen. Hon till vänster. 🙂
CHAE Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Creddade bl a Grahn, Fidden och Nay i djstylers fem år ( 😮 !) gamla tråd. Tack vare diivajbs bump 😄 😑 Fittov... jösses you made my dig. Skrattade så jag fick tårar. Förövrigt har jag gjort lumpen ihop med meteorologen. Hon till vänster. 🙂 Skönt när folk bryter ihop sådär. Det är mest deras bryt som jag garvade åt. "Fittov" är lite kul men brytet är askul 😆
drloop (oregistrerad) Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 (redigerat) Kände jag måste spana in en favvis.... spola fram till 1:50 om ni orkar med introt. http://www.youtube.com/watch?v=m-wQhSuf6mM Redigerat 4 oktober 2013 av drloop
Micke H Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Skönt när folk bryter ihop sådär. Det är mest deras bryt som jag garvade åt. "Fittov" är lite kul men brytet är askul 😆 Eller hur! 😄 Finns fan inget härligare än att se folk garva.
pjocke (oregistrerad) Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 (redigerat) Kände jag måste spana in en favvis.... spola fram till 1:50 om ni orkar med introt. m-wQhSuf6mM Jag förstår att de inte gillar doften, men smaken är ju verkligen inte något man spyr av... klena snubbar. Redigerat 4 oktober 2013 av pjocke
drloop (oregistrerad) Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Klenatatueradetexaspuertoricaner! Ska man hitta på för mat i da da? 😕 Körde rökt sidfläsk igår så det är rökt att köra igen. En köttbit med bea kanske?
Naymari Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Eller hur! 😄 Finns fan inget härligare än att se folk garva. Fast det är nog lite roligare att se folk göra något idiotiskt och slå sig riktigt rejält. 😱😑
drloop (oregistrerad) Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Fast det är nog lite roligare att se folk göra något idiotiskt och slå sig riktigt rejält. 😱😑 Nope, roligare med folk som har roligt. Smittar mer på mig och varar längre.
Memphis Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 (redigerat) hmm inte så förtjust i nya ios 🙁 Var inte heller så förtjust först eftersom allt var så jäkla långsamt och buggigt, varje bokstav man skrev tog 2 sekunder, men efter lite google så visade det sig att om man stängde av sykning av dokument till iCloud så släppte det. Så nu är jag nöjd. Det är jäkligt nice gränssnitt och snabbmenyn e smidig. Redigerat 4 oktober 2013 av Memphis
Naymari Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Om man skulle slänga i sig lite mat.... Fast jag är inte hungrig alls 😮
Memphis Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 (redigerat) Ät ändå! 😮 Edith, lyckades stava fel på ät. 😮 Jag ska ha pokerkväll här me polarna ikväll, ska bli sköj. 😄 100spänn insats. Redigerat 4 oktober 2013 av Memphis
Recommended Posts