CHAE Postat 3 oktober 2013 Postat 3 oktober 2013 Dock undrar man ju: Hur vet man när mögelost har blivit gammal och möglat? 😮😆 Kanske när möglet har ostat? Strap locks för gitarren = handbojor för sängen. Båda två lika awesome, by the way. 😎 xD Har själv Gibsons straplocks på alla mina gitarrer (utom acken). Dessutom ett utav världens bästa axelband, LM Straps Eyeland, Grymt skönt (vadderad undersida) och avlastande 🥰 Jag kör med lång träskruv o RF karosseribricka som håller remmen, den går inte att ta bort. Tycker det är bättre än straplocks, har varit med ett ar ggr att straplocksens skruvar släpper i trät när man hoppar vettvilling. Äh, jävla plojty-plojty DIY 😛 I dag fick jag SMS att min UA 610 äntligen kommit till 4Sound i Gävle. Typiskt att jag jobbar som en vettvilling o inte hinner åka dit alls. Fan. Yay. Tålamod är en dygd, Nilsson 😑
CHAE Postat 3 oktober 2013 Postat 3 oktober 2013 Bumpade just min Säljes-annons med byte mot fejser 😑
Guitar Nilsson Postat 3 oktober 2013 Postat 3 oktober 2013 Dra på trälim på Straplocks skruvarna så sitter de bättre. Eller skaffa längre...
Zakyath Postat 3 oktober 2013 Postat 3 oktober 2013 Dricker typ aldrig läsk. Känns som man dricker flytande socker. därför man dricker det!
CHAE Postat 3 oktober 2013 Postat 3 oktober 2013 Dra på trälim på Straplocks skruvarna så sitter de bättre. Eller skaffa längre... Två-komponents Epoxy fungerar också finfint (enligt bråzzan)
Naymari Postat 3 oktober 2013 Postat 3 oktober 2013 Bumpade just min Säljes-annons med byte mot fejser 😑 Jag har en Liten Sten som jag knappt använder 😊
CHAE Postat 3 oktober 2013 Postat 3 oktober 2013 Jag har en Liten Sten som jag knappt använder 😊 ...och där fick Nay PM 🙂
CHAE Postat 3 oktober 2013 Postat 3 oktober 2013 [...] Jag vill tro att om man ska köpa nån beg musikpryl, o ringer o snackar lite med säljaren, då kan man nog höra om det är en fejkannons.... Jäpp! Sunt förnuft kommer an långt med och magkänslan har alltid rätt.
slejnard Postat 3 oktober 2013 Postat 3 oktober 2013 Gunått! Imorn bäre av till Arjeplog med husbilen på marknad.
drloop (oregistrerad) Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 (redigerat) Nähupp, frukost Redigerat 4 oktober 2013 av drloop
Micke H Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Nu har jag äntligen hittat en kopia av Grand Theft Auto V!
Micke H Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Fast fan, man kanske skulle köpt det på en annan plattform?
pjocke (oregistrerad) Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Tja pjocke! Du vet väl att det är kutym att läsa ikapp va? 😑 Jag jobbar på det... 😄
Recommended Posts