Zakyath Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Hoppas jag ser Micke kaskadspy utanför mig ikväll 🙂
Guitar Nilsson Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 (redigerat) Ikväll ska jag ut och bli dissad av brudar. Min enda förhoppning är att inte hamna gråtande i fosterställning, skrikande "varfööööööör???" eller att återupprepa misstaget att blanda alkohol och tandkräm. Det jävliga är att man aldrig lär sig nåt. Sällan i alla fall. Men det funkar ändå på nåt vis. Jag har fått min wah wah fixad, den var mikrofonisk o gav rundgång som en dålig mick. Nu har gitarrdosebyggaren vaxat en spole i den så funkar den igen. Har haft samma Wox sen tidigt 80-tal. Ville bara delge detta glädjegrejs! Redigerat 9 februari 2013 av Guitar Nilsson
Neosus Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Vi har en Vox WahWah liggandes i replokalen. Den e banne mej bra! 🙂
Fidden Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 sen när det var slut var det ju upplösningen i finska mello på nån finsk kanal som är granne med svt-hd. det var annat än bananmusik. Varken denna eller denna vann dock, utan nån huvudvärksframkallande bröllopslåt. Synd, de förstnämnda hade jag kunnat tänka mig att höra igen.
SadamJR Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 sen när det var slut var det ju upplösningen i finska mello på nån finsk kanal som är granne med svt-hd. Du är verkligen inne i det här.
Fidden Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Du är verkligen inne i det här. jag är påväg tillbaks till att vara mycket mer intresserad av utländska bidrag känner jag, förra året var ett undantag. det var första gången på skitlänge jag följde semifinalerna.
Neosus Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Jag tror det är kört för sverige! Det är banne mej kört! Det tror jag.. 😑😱
Fidden Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 denhär tänkte jag på när jag såg ena finska bidraget. (50 sekunder in) http://www.youtube.com/watch?v=fIXAT6fGUw4 Jag tror det är kört för sverige! Det är banne mej kört! Det tror jag.. 😑😱 Det tror jag med... banane mig.
SadamJR Postat 10 februari 2013 Postat 10 februari 2013 Intressant artikel. http://www.svd.se/kultur/den-svenska-synten_7900204.svd
CHAE Postat 10 februari 2013 Postat 10 februari 2013 http://www.youtube.com/watch?v=aFKj8CwE5dI Da fuq...is this.... I don't even.... 😆 😆 :lol: Bästa är ju han som snurrar på en stol och brottas med alligatorn i bakgrunden. 😆 Såg inte honom först. He's on top of things ☺️ Pedo Bear-killen är också azum...( 😳 ) Och bruden i soffan 😉 Gött när hon går loss med käpphästen ju 😆
CHAE Postat 10 februari 2013 Postat 10 februari 2013 Har inte kollat mello 😑🙂 När ska längstah vara med i mello förresten? 😕 [...] När ska längstah vara med i mello förresten? 😕 Now that would be a sight for sour eyes 😆
SadamJR Postat 10 februari 2013 Postat 10 februari 2013 Näe. God morgon. 😄 Vilodag idag. Goder dagen! ☺️ Morrn. Har ni glömt kaffet?
D Vibe Postat 10 februari 2013 Postat 10 februari 2013 Jag kom på att jag inte såg melodispektaklet igår. Men det var väl inget att ha ändå antar jag? Kunde iofs varit kul att se Umemange.. får väl eftertitta... 🙂
Micke H Postat 10 februari 2013 Postat 10 februari 2013 Jaha. Trodde micke drev med mej. Inte skulle väl jag göra en sådan sak? Hoppas jag ser Micke kaskadspy utanför mig ikväll 🙂 Varför just hos dig? Bor du i Farsta? xD
Recommended Posts