Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Ikväll ska jag ut och bli dissad av brudar. Min enda förhoppning är att inte hamna gråtande i fosterställning, skrikande "varfööööööör???" eller att återupprepa misstaget att blanda alkohol och tandkräm.

Det jävliga är att man aldrig lär sig nåt. Sällan i alla fall. Men det funkar ändå på nåt vis.

Jag har fått min wah wah fixad, den var mikrofonisk o gav rundgång som en dålig mick. Nu har gitarrdosebyggaren vaxat en spole i den så funkar den igen. Har haft samma Wox sen tidigt 80-tal.

Ville bara delge detta glädjegrejs!

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Du är verkligen inne i det här.

jag är påväg tillbaks till att vara mycket mer intresserad av utländska bidrag känner jag, förra året var ett undantag. det var första gången på skitlänge jag följde semifinalerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.youtube.com/watch?v=aFKj8CwE5dI

Da fuq...is this....

I don't even....

😆

😆 :lol:

Bästa är ju han som snurrar på en stol och brottas med alligatorn i bakgrunden. 😆

Såg inte honom först. He's on top of things ☺️ Pedo Bear-killen är också azum...( 😳 ) Och bruden i soffan 😉 Gött när hon går loss med käpphästen ju 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte kollat mello 😑🙂

När ska längstah vara med i mello förresten? 😕

[...]

När ska längstah vara med i mello förresten? 😕

Now that would be a sight for sour eyes 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kom på att jag inte såg melodispektaklet igår. Men det var väl inget att ha ändå antar jag? Kunde iofs varit kul att se Umemange.. får väl eftertitta... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...