Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Börjat jobba på XLN joachime? 😮

Jepp. Eget skrivbord och allt. Det känns riktigt roligt.

Verkar som han gör vanebildande produkter.

Ja, vi har faktiskt inget avvänjningsprogram. Hmm ...

xln e coolt!

Håller med. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

själv har jag hårdpluggat nu i typ en vecka 😮 imorgon kl 15 smäller det... tenta på räntabilitet å andra pengagrejer

första 12 frågorna på alla exempeltentor har varit helt slumpmässiga från kurslitteraturen.. men har jag lite tur med dem så är det ett A på denna tentan iaf 🙂 men troligtvis får jag nöja mig med ett B..

Hoppas de går kanon! Men.... Ränta o pengagrejer? Läser inte du psykologi?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag ska försöka få till nån trummickning med bara ett överhäng, då kör jag TLM49 genom UA610 när jag nu får den, det ljudet bara måste bli helt skitbra. Komplettera det med kagge o lite andra mickar för lite stereoeffekt på pukorna. Hur jag än gör med dubbla OH får jag riden med lika mycket i bägge OH, o hihaten bara i vänster, så det är lika bra att köra mono OH kanske.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Jepp. Eget skrivbord och allt. Det känns riktigt roligt.

🙂

Så här ser mitt skrivbord ut. Måste stå och jobba. 🙂

Photo%202013-10-02%2010%2041%2051.jpg

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

läste en termin lång grundkurs i psykologi och dess vetenskapliga historia/metodik, men nu läser jag företagsekonomiska programmet

Du blir grym. Blir du haj på ekonomi får du råd med dubbla U87 osv...

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Varit på musiknätverksträff i Skellefteå på mullbergets musikhus. Shit shit shit vilken läcker studio! 😮 och PA med ljus för 600000. Känner att våran förening SMÄKK ligger i lä. 😑 men man ska starta i det lilla. 🙂

Sen hade de dragit multikablar till replokalerna så det var bara å spela in.

Många läckra utombordare åxå GN. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Varit på musiknätverksträff i Skellefteå på mullbergets musikhus. Shit shit shit vilken läcker studio! 😮 och PA med ljus för 600000. Känner att våran förening SMÄKK ligger i lä. 😑 men man ska starta i det lilla. 🙂

Sen hade de dragit multikablar till replokalerna så det var bara å spela in.

Många läckra utombordare åxå GN. 😎

Sånt där existerade inte när jag var fjortis. Inga roliga musiklinjer heller. Man ficj välja på TP, teknisk praktisk, (killarna) eller Maskinskrivning, (tjejerna)

Inte konstigt det är fel i huvet på en.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...