Neosus Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 ...jag satt nyss och grejjade lite musik! Så stängde jag utan att spara! HUR JÄVLA KLANTIG KAN MAN VA????????? 😆 ...så datorer är plojty plojty! Så äre! Gunatt!
D Vibe Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 (redigerat) Mörrn. Verkar som Herr Nilsson är den som är mest upprörd. Och ja, jag blir provocerad om någon tycker att det inte är på riktigt att använda synthar och midi. Inte en jävel/maskin hjälper mig, mer än min hjärna, fingrar och sångröst att skriva och spela in min musik. Herr Nilsson kanske borde försöka öva mer på sina formuleringar än sin gitarr om han blir upprörd över att bli missuppfattad. Redigerat 30 september 2013 av D Vibe
SadamJR Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 😄 Det är troligtvis Saddam och Grahn. I fucking helvete heller. Här anonymiseras icke.
Guitar Nilsson Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Jag tycker inte alls att nån gör fel hur de än gör! Man styr ju själv resultatet oavsett hur man går tillväga. 🥰
SadamJR Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Och i Motörhead-lurens fall så är det ju liksom knappast fler som kommer komma o göra precis samma sak, förmodar jag iallfall. Ingen fara. Din lur ser mera ut som nåt från bang & olufsen. Jag menar, träfaner.
SadamJR Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 kommunikation är svårt. även när man tycker den borde vara enkel 😮 Kommunikation är när jag säjer min mening och folk håller med.
Neosus Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Kommunikation är när jag säjer min mening och folk håller med. Jag håller inte med men iallafall! 😑 /Fru Kost
CHAE Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Har kollat på "Crystal Lake Memories" (Friday the 13th-dokumentär) och "Never Sleep Again" (Terror on Elm Street-dokumentär). Jävligt matiga, välgjorda och skitbra dokumentärer 🥰
drloop (oregistrerad) Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Finns vart då någonstans? Netflix?
Linus Postat 30 september 2013 Trådstartare Postat 30 september 2013 Hur går det för Max i Pite? Bygger de nytt?
slejnard Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Hur går det för Max i Pite? Bygger de nytt? Venne de. De satte då ut en mobil grill direkt! 😄
CHAE Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Finns vart då någonstans? Netflix? Här och här ☺️
CHAE Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Va gott!! 😆 @Grahns signatur Det där är ett ord jag avskyr. 🙂
Guitar Nilsson Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Nu ska jag beställa plojty SR18 trumburken! Nu fanns det fem exempel på äkta plojty komp man får ur den. Fan så mycket roligare grejer än i gamla SR16. Sambakompet i exempel 5 var bra nog svängigt. Basljudet gillade jag inge vidare, men basen vill jag spena själv. De grundkomp som finns i den räcker nog i tretti år till mitt enmansband. http://www.thomann.de/se/alesis_sr18.htm
Guitar Nilsson Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Även jag använder plojty plojty fuskmetoder! Nu är den beställd, jag lyckades dribbla med kreditkortet utan att det jävlades en enda gång! YNF - 55
SadamJR Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Nu ska jag beställa plojty SR18 trumburken! Nu fanns det fem exempel på äkta plojty komp man får ur den. Fan så mycket roligare grejer än i gamla SR16. Sambakompet i exempel 5 var bra nog svängigt. Basljudet gillade jag inge vidare, men basen vill jag spena själv. De grundkomp som finns i den räcker nog i tretti år till mitt enmansband. http://www.thomann.d...alesis_sr18.htm Har väl skrivit det förut, men dire straits-föregångaren jj cale blev skitglad när trummaskinerna kom, eftersom hans enahanda trumkomp tråkade livet ur riktiga trummisar.
Recommended Posts