SadamJR Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 Nu har SONAR X3 kommit! Ska man tro att det är ännu ett buggpaket? Tycker du jag ska köpa det oxå?
SadamJR Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 Syrran var på besök. Hon hade med sej ett par byxor och två udda strumpor.
Memphis Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 🙁 :(.. Jag får ont i hjärtat! 🙁 Det e lugnt, jag kan ta det, är rätt härdad vid det här laget.
Memphis Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 (redigerat) Jag är väldigt sugen på att designa och tillverka ett par egna hörlurar, bara för skojs skull. Gjorde några testmodeller i datorn. Just dessa utgår från ett resårband som gör att hörluren blir självinställande till huvudet. Kollade runt och såg att idén inte är ny men jag gillar konceptet. Sen vill jag kunna byta ut kuddarna på ett enklare sätt än det vanliga där man trär på dem, skulle vilja ha mer snäpp på/av bara. Sen vill jag ha tyg-kablar så inte störande ljud fortplantar sig när kabeln stöter mot saker, samt att de inte trasslar sig är gött. Sen vill jag ju ha bra ljud också och det blir en svårare nöt att knäcka. Redigerat 29 september 2013 av Memphis
CHAE Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 @Memphy: fixa em prototyp så ställer kag upp som testlyssnare 😄
SadamJR Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 @Memphy: fixa em prototyp så ställer kag upp som testlyssnare 😄 Jag med, om dom är gratis. Dom ser ut att vara gjorda av nån slags träfaner.
CHAE Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 Jag med, om dom är gratis. Dom ser ut att vara gjorda av nån slags träfaner. Eller hur!! 😮
Neosus Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 Jag skulle då betala iallafall 150 kroner...... Lasse Kroner HAHA den va kul! 😑
drloop (oregistrerad) Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 Jag är väldigt sugen på att designa och tillverka ett par egna hörlurar, bara för skojs skull. Gjorde några testmodeller i datorn. Just dessa utgår från ett resårband som gör att hörluren blir självinställande till huvudet. Kollade runt och såg att idén inte är ny men jag gillar konceptet. Sen vill jag kunna byta ut kuddarna på ett enklare sätt än det vanliga där man trär på dem, skulle vilja ha mer snäpp på/av bara. Sen vill jag ha tyg-kablar så inte störande ljud fortplantar sig när kabeln stöter mot saker, samt att de inte trasslar sig är gött. Sen vill jag ju ha bra ljud också och det blir en svårare nöt att knäcka. Säg till om du vill ha hjälp. Ser coola ut dina idéer.
Micke H Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 Det var FETT kul! 😄 Så jävla många sjukt bra gjorda sminkningar/dräkter.
Neosus Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 ...en köffe på det då? Det var FETT kul! 😄 Så jävla många sjukt bra gjorda sminkningar/dräkter. A kan tänka mig det! Att de va kul alltså! 😄
Micke H Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 Min favorit var Lara Croft-zombien. xD Gillade också snubben med ett fiskespö med en hjärna på kroken, som han använde för att "leda" zombiesarna. xD
Neosus Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 (redigerat) http://youtu.be/0QyUb9KJAlo I slutet av filmen går Micke The Zombie förbi! Redigerat 29 september 2013 av Neosus
Memphis Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 (redigerat) Säg till om du vill ha hjälp. Ser coola ut dina idéer. Tack loopis. Du tänkte på testlyssning, eller nått annat? En grej jag ännu inte vet hur jag ska lösa är hur jag ska kunna bli fakturerad av leverantörer när jag inte har företag/firma. Vet du nån bra lösning på det? Redigerat 29 september 2013 av Memphis
drloop (oregistrerad) Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 Tack loopis. Du tänkte på testlyssning, eller nått annat? En grej jag ännu inte vet hur jag ska lösa är hur jag ska kunna bli fakturerad av leverantörer när jag inte har företag/firma. Vet du nån bra lösning på det? Kontakter finnes. En polare har startat http://www.motorheadphones.com/en The whole tjobang kan man göra.
Recommended Posts