Fidden Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Det här med velocity-kurvor, varför har jag inte brytt mig om det innan? Min jv80 visar sig ha varit väldigt konstigt inställd (om den nu går att ändra?) så att vägen från väldigt löst anslag till väldigt hårt anslag var kort-kort. Tyckte först jag fick trycka så hårt på den nya, men nu när jag börjar vänja mig går det hitta så mycket mer dynamik i tonerna 😮
Neosus Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Dynamik är till för att dödas! Kill the dynamic! 😠 ...eller vad det nu heter. 😱
Zakyath Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Själv är jag på bröllop hos en halvavlägsen släkting jag inte känner 😮
CHAE Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Bröllop at Zak's och bandfikah med Grahn 🙂 Vi ska göra pizza ikväll 🥰
SadamJR Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Bröllop at Zak's och bandfikah med Grahn 🙂 Vi ska göra pizza ikväll 🥰 Jag kanske öppnar en påse chips.
SadamJR Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Om jag ska installera den senaste drivrutinen till mitt ljudkort, ska jag då avinstallera den gamla först eller är det bara att köra?
Micke H Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 No such thing. För övrigt är öl och tandkräm inte en av de bättre kombinationerna jag har testat. Eeeew.
Micke H Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Ikväll ska jag ut och bli dissad av brudar. Min enda förhoppning är att inte hamna gråtande i fosterställning, skrikande "varfööööööör???" eller att återupprepa misstaget att blanda alkohol och tandkräm.
Pico Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 http://www.ebay.com/itm/COMMODORE-65-COMPUTER-PROTOTYPE-HOLY-GRAIL-ULTRA-RARE-NOT-COMMODORE-64-NO-RES-/251222396687?pt=US_Vintage_Computers_Mainframes&hash=item3a7e058f0f Going once...
Pico Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Får väl öppna en drivrutinstråd. Du fick ju ett 'Svar ja'?Inget fel i det svaret. Själv tänker jag att installationen brukar ta hand om den biten, skulle det behövas. Det förutsätter dock förstås att det inte är några klåpare som tutat ihop skiten till att börja med.
SadamJR Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Svar ja. Du fick ju ett 'Svar ja'? Inget fel i det svaret. Själv tänker jag att installationen brukar ta hand om den biten, skulle det behövas. Det förutsätter dock förstås att det inte är några klåpare som tutat ihop skiten till att börja med. Jaha. Trodde micke drev med mej.
SadamJR Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Jäpp. Den gamla drivrutinen försvann från kontrollpanelen, men problemet kvarstår.
Pico Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Jaha. Trodde micke drev med mej. Driva med folk om drivare? Näe nu har jag tamme tusan hört allt. Mest pga att jag har fungerande drivrutiner till mitt ljudkort, annars hade jag inte hört ett skit.
Naymari Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Bästa är ju han som snurrar på en stol och brottas med alligatorn i bakgrunden. 😆
Recommended Posts