Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Börja soundchecka dom som lirar sist och dom som lirar först börjar soundchecka sist och dom som soundchecka mitt i mellan lirar....mitt i mellan lirar dom då.

Såatteeee... 😱

Jag somnade och missade alla roliga teveprogram!

Blir så förbannad! 😠

Spännande, Fidden!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja, 76 är ju slut i knäna och kan inte vara med mer. Det blir på sin höjd streckstrid de närmsta åren om det inte kommer nån ny i samma kaliber.

Serieplacering de 5 senaste säsongerna MED Johan Davidsson

4, 3, 1, 1, 4

Serieplacering de 5 senaste säsongerna UTAN Johan Davidsson

10, 8, 9, 7, 8

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, 76 är ju slut i knäna och kan inte vara med mer. Det blir på sin höjd streckstrid de närmsta åren om det inte kommer nån ny i samma kaliber.

Serieplacering de 5 senaste säsongerna MED Johan Davidsson

4, 3, 1, 1, 4

Serieplacering de 5 senaste säsongerna UTAN Johan Davidsson

10, 8, 9, 7, 8

Kommer att tänka på schrödingers katt. Har davidsson både varit med och inte varit med de senaste 5 säsongerna? Det går inte enligt vad kvantmekaniken lär ut, tror jag. Eller lever du i parallella universa, där hv har olika placeringar beroende på vilka spelare som är med i laget, eller......?

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer att tänka på schrödingers katt. Har davidsson både varit med och inte varit med de senaste 5 säsongerna? Det går inte enligt vad kvantmekaniken lär ut, tror jag. Eller lever du i patallella universa, där hv har olika placeringar beroende på vilka spelare som är med i laget, eller......?

Det fanns en tid innan johan davidsson. Det fanns också en tid när johan spelade i finland och provade lyckan i NHL.

edit: han provade alltså inte lyckan i NHL i finland, om det nu lät som det xD

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

😄

den bör man helst se när man är femton. då är det världens ballaste film. i vuxen ålder är den väl, tja, bra 😑

hehe okej. 😛 Kollade trailern och ja den verkar väl sådär.

Det blev filmen 21 igår, den e bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Funtar på att köpa en kaffebryggare. Suktar efter denna, Wilfa Presisjon. Delvis för att man kan justera styrkan kaffe/vatten med steglöst reglage, den har optimal bryggtemperatur samt är jäkligt snygg designmässigt. 😄

Wilfa-elkedel-WILFA-602150.jpg

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...