Neosus Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Sökte tidigare på öltillverkningen men inte hört ett jota från dom! 😠 Vill ha jobb! 😠😏
D Vibe Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Spelade massa fin musik för mina barn, men inget fick igång de så mycket som Här kommer Pippi Långstrump 😄 ... min dotter riktigt ryckte till när låten började 😛
Neosus Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Ni som kan allt och är så...jävla bäst! Äre värt att uppdatera till iOS7 till iPhone 4? Eller blir det bara segt då? Mvh // Orolig Mormor
Memphis Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 (redigerat) Jo, jag har ju fått hjälp med att fixa en lägenhet som jag kan ta mej in i i bl a så allt är ju inte nattsvart. Dessutom har foten varit ett stort problem under en längre tid. Det första med en underbensprotes är ju att verkligen lära sej att bemästra den. Kan jag gå på plant underhåll och ta mej på, och cykla, på en damcykel är jag egentligen nöjd. Det kosmetiska kommer i andra hand. Vill gärna kunna ha kortbrallor utan att skrämma barn. Undrar om dom finns i polkagrisrandigt? Jo självklart kommer funktionen och användandet i första hand. Utan att veta mycket i ämnet så känns det som att det bör vara lättare att bemästra en fotprotes än en större del av benet, men kan ha fel.Sen som du säger så vill man ju ha något som smälter in och inte sticker ut för mycket. Du får gärna hålla oss uppdaterade om din utveckling. 😆 Redigerat 26 september 2013 av Memphis
Memphis Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Har hittat en ny skön singersongwriter, som heter Isbells. Inte märkvärdiga låtar egentligen men väldigt behagliga att lyssna på. Lite Bon Iver blandat med Ben Howard typ. Isbells – Reunite
Naymari Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Ni som kan allt och är så...jävla bäst! Äre värt att uppdatera till iOS7 till iPhone 4? Eller blir det bara segt då? Mvh // Orolig Mormor ios7 rullar fint på 4:an. uplever dock att den drar batteri lite snabbare.
D Vibe Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Ni som kan allt och är så...jävla bäst! Äre värt att uppdatera till iOS7 till iPhone 4? Eller blir det bara segt då? Mvh // Orolig Mormor Installera den i papperskorgen. 😑
Zakyath Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 å en akffe å lite whammyrock på den paltkoman kanske ☺️
drloop (oregistrerad) Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Jag är sugen på en ny gura...
Memphis Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Allt är Slejjs fel, som köper guror till höger o vänster, ingen måtta nånstans. Han leder in folk på syndiga (och dyra) vägar. Ja, jag säger då det! Vad funtar du på för nån då? 😄
Zakyath Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 tycker neo brukar vara lite suktande också faktiskt 😆 har själv varit sugen på att skaffa en LP utöver min strata... men gick över min budget under sommaren å lånade ur mina fonder, så denna höst blir det att betala tillbaka istället för att spara 🙁 sen efter det är det dator som ska sparas ihop det... om något år kanske? 😆
CHAE Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 (redigerat) På tal om att söpa krejer; (håller på att rensa ut lite) tänkte höra först i längstah om någon vill söpa en T-Rex Tremster eller en Visual Sounds Jekyll & Hyde (OD/dist) v.1? 😑 PM:a i så fall. Väntar ett par dagar till innan jag smäller ut dem i Säljes och på vend. Redigerat 26 september 2013 av CHAE
slejnard Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Allt är Slejjs fel, som köper guror till höger o vänster, ingen måtta nånstans. Han leder in folk på syndiga (och dyra) vägar. Ja, jag säger då det! Vad funtar du på för nån då? 😄 Förlåt 🙁 😆
Neosus Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Jo iOS7 slukar ström märker jag nu. Känns lite ovant med nya designen! Gunatt!
slejnard Postat 27 september 2013 Postat 27 september 2013 Snart dax för däckbyte! 😮 Fu så boring Din mamma kan va ett däckbyte! 😠
slejnard Postat 27 september 2013 Postat 27 september 2013 Köpte iMovie-appen. Shit va kul å leka med! 😄 Gjort två videos redan 😑
Micke H Postat 27 september 2013 Postat 27 september 2013 Köpte iMovie-appen. Shit va kul å leka med! 😄 Gjort två videos redan 😑 Link or it didn't happen.
SadamJR Postat 27 september 2013 Postat 27 september 2013 Du får gärna hålla oss uppdaterade om din utveckling. 😆 Va fan?
slejnard Postat 27 september 2013 Postat 27 september 2013 Link or it didn't happen. Kommer sen. Gjorde videosarna med låtar som ska vara med i kommande studiofestivaler Så de får inte spoilas än. Nu ut å byta däck! Heda hade
SadamJR Postat 27 september 2013 Postat 27 september 2013 Kommer sen. Gjorde videosarna med låtar som ska vara med i kommande studiofestivaler Kan du inte göra en speciell fredagsvideo oxå, t ex på när du byter däck? Gärna med lämplig bakgrundsmusik.
slejnard Postat 27 september 2013 Postat 27 september 2013 Kan du inte göra en speciell fredagsvideo oxå, t ex på när du byter däck? Gärna med lämplig bakgrundsmusik. 😆 Försent! 😮 Fasen vad jobbigt det var 😑
Recommended Posts