SadamJR Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Hej Saddam, välkommen tillbaka. Jag beklagar. Du verkar ha tagit det relativt bra ändå, även om det är jobbigt. Stay strong. Jag som produktdesigner har ju lagt märke till att det hänt mycket vad gäller proteser och dess design/funktion de senaste åren. http://www.techeblog...strial-designer Jo, jag har ju fått hjälp med att fixa en lägenhet som jag kan ta mej in i i bl a så allt är ju inte nattsvart. Dessutom har foten varit ett stort problem under en längre tid. Det första med en underbensprotes är ju att verkligen lära sej att bemästra den. Kan jag gå på plant underhåll och ta mej på, och cykla, på en damcykel är jag egentligen nöjd. Det kosmetiska kommer i andra hand. Vill gärna kunna ha kortbrallor utan att skrämma barn. Undrar om dom finns i polkagrisrandigt?
D Vibe Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Deee Wiiiiibe Deee Wiiiiibe Deee Wiiiiibe Varför blev det tre citeringar? Hej Slej! Lycka till på giget! Nu mat!
Neosus Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Tror fan att jag håller på att avlida! Så jävla gott vare me kaffe! 😠
D Vibe Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Dricker äckligt kaffe som stått i termos sen i förmiddags... 😏
SadamJR Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 (redigerat) Börjar luta åt att jag åker till rehab åtvid nästa vecka. Va fan? Redigerat 26 september 2013 av SadamJR
Neosus Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Jag skickade just iväg en jobbansökan! Brevledes! Kommer man få jobbet?
slejnard Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 kaffe Jag skickade just iväg en jobbansökan! Brevledes! Kommer man få jobbet? lycka te! du fåre!
Neosus Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Ja, lycka till! 😄 Tack! ☺️ 😛😄 Pagetoper delux!
SadamJR Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Jag skickade just iväg en jobbansökan! Brevledes! Kommer man få jobbet? Barista?
Recommended Posts