Neosus Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 En tjomme vill handla en gitarr av mig och han tror att jag är Fredrik! Det där känns inte helt okej alltså.. 🤪
SadamJR Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 En tjomme vill handla en gitarr av mig och han tror att jag är Fredrik! Det där känns inte helt okej alltså.. 🤪 Af?
CHAE Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 Tja sadam!!!! 😮😄 Gött som fan att höra av dig!!! Trist med foten men som du själv sa; det var nog bäst. Hellre foten än hela jävla benet. * * * Mjahapp så nu är Grahn AF??? Va fan? 😳
Zakyath Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 det vore nåt, visar sig att neosus egentligen är ett troll som spelar ukelele, åker moppe och dricker te 😮
Zakyath Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 och välkommen tillbaka sadam! kul att ha dig här igen. tråkigt med foten dock...
SadamJR Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 Trist med foten men som du själv sa; det var nog bäst. Hellre foten än hela jävla benet. Menar du att hela benet kan ryka? DET HAR JAG INTE TÄNKT PÅ!!!!!!!
Naymari Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 Nä, det får vänta. 9:an räcker tillsvidare. Dessutom kör jag mest Reason, Live och Cubase just nu. Ah, okej. Jag upplever få massa bieffekter från flex pitch, därför jag undrade. Fast Saruman är ju i Isengard? Hej. Det är tanken. Kul att höra av dig. Tråkigt, samtidigt skönt att foten är borta. Det var inte allt för länge sedan du var hos vårdcentralen och knappt kunde gå på den vill jag minnas.
drloop (oregistrerad) Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 Välkommen ut SadamJR! Finns det olika modeller av proteser?
Naymari Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 Välkommen ut SadamJR! Finns det olika modeller av proteser? Finns det någon med lasersikte?
Memphis Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 (redigerat) Hej Saddam, välkommen tillbaka. Jag beklagar. Du verkar ha tagit det relativt bra ändå, även om det är jobbigt. Stay strong. Jag som produktdesigner har ju lagt märke till att det hänt mycket vad gäller proteser och dess design/funktion de senaste åren. http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/10-stunning-prosthetics-made-by-an-industrial-designer Redigerat 25 september 2013 av Memphis
Memphis Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 Har varit o spelat in lite me bandet förut, rattade cubase när vi lade gitarrer. Det var sköj! Gjorde låten Dont you worry child, fast i rockversion.
Micke H Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Och här är morgonkaffet, perfekt för en begynnande huvudvärk. xD
D Vibe Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Försökte precis förklara för min fyraåring vad en robot egentligen är; att de inte tar människor och att de inte kan tänka själva.. Inte lätt att förstå att robotar inte ser ut som på filmerna han ser och som i videon till The Robot från Kraftwerk (en låt som har blivit något hans favvo 😛).
Neosus Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Nu trollar jag lite i storforumet! Ska aaaaaldrig hända igen...
SadamJR Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Välkommen ut SadamJR! Finns det olika modeller av proteser? Jo, det finns enkla som man ska börja med och sen finns det dom som är lite rörligare som man kan få efterhand tror jag. Infon här är lite dålig men nu har jag sagt ifrån lite grand så jag hoppas att få mer info idag eller imorrn. Annars säjer jag ifrån utav helvete.
Recommended Posts