Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Skönt att dom har en plan iallafall. 🙂

Japp. Det här blir nog bra (hoppas jag)

Annons
Postat

For ner till mastskjulet, när jag kom ade fyra gubbar precis burit in min mast, allt va klart! Lite pinigt, men så skönt att ha det ur världen... Nu ska bara båten lyftas upp på land om ett par veckor, men det är det enklaste i hela alltihop...

Postat

Goa låtförslag. ☺️

For ner till mastskjulet, när jag kom ade fyra gubbar precis burit in min mast, allt va klart! Lite pinigt, men så skönt att ha det ur världen... Nu ska bara båten lyftas upp på land om ett par veckor, men det är det enklaste i hela alltihop...

fasen va skönt å slippa bära! 😮

Postat

spelning varje dag måndag-torsdag under veckan...å på fredag ska jag vara ljudtekniker! 😮 kommer bli grymt sound! ☺️

inte bestämt om jag orkar släpa med subbarna... 😑

...på fredag alltså. tänkte att om bandet vill ha subbar så får dom kånka dit dom. smart va? 🙂

😊

Postat

lite lat e ja allt. men nåt ska dom göra själva! kommer ihåg när jag spelade förr...så fick man släpa PA över skolgården i bitande kyla. inte var det nån som hjälpte till då.

ordet ljudtekniker var knappt uppfunnet!

nu drar jag å riggar inför hj&lung!

andas under tiden boys! 😄

Postat

Cnet är fasen luriga nuförtiden. Man måste ta ner deras installer, och om man inte passar sig så har man installerat massa extra program...

Postat (redigerat)

Jag var bara tvungen att ta honom på allvar, så jag samplade filmen och gjorde en snutt och skickade tillbaka. 😉☺️

Äsch, tar spelaren bara mp3:or? :/

Redigerat av Linus
Postat

Huvva.

Hästknullaren sprang iväg genom hästhagen utan varken skor eller hästknullarstyltskorna. Undrar om de vet vem det är. Kommer det ut måste han ju flytta minst till det inre av Nya Guinnea.

Postat

Jag var bara tvungen att ta honom på allvar, så jag samplade filmen och gjorde en snutt och skickade tillbaka. 😉☺️

Äsch, tar spelaren bara mp3:or? :/

Snyggt. Men filmen försvann.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.