slejnard Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 tror inte jag nånsin hade någon 😆 Hehe de ante mig 😄
Zakyath Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Riktningslös? Whatcha talking about, boy? ja, kanske snarare trevande...
slejnard Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Riktningslös? Whatcha talking about, boy? He is telling you that it sucks 😑
slejnard Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Förresten visst har trummisen i DT slutat? Är den nya bra eller? 😮
Zakyath Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 aa de bytte väl för ett tag sen. gjorde ett TV-program av det och hela faderullan
slejnard Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Okey. Det görs tv av det mesta nuförtiiiiin
slejnard Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Jag tex har vart med i lokaltvnyheter för många år sen. Jag var den förste som fick ungdomsrabatt när jag flyttade till stigarna
Memphis Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Forts: 6 - Låten var inte så speciell men refrängen gillade jag, den satte sig lite. Labrie kan fortfarande göra bra ifrån sig på studioinspelning (inte live längre tyvärr men det vet vi) 7 - Fräsht sound, kändes också nytt. Cool effekt på gitarren i första introriffet. Goa gitarrslingor i denna låten med. Mycket riff, takter och joxx, va gott! 😄 basriffet och ljudet under solot var sjukt ball. 8 - Niiice!! Nu snackar vi Dream Theater! Hela låten var jäkligt bra. 🥰 9 - Grymt också ju! Hög nivå på kompositionerna, oväntat med stråk-partiet. Underbart att bli överaskad, det har jag saknat med DT. Fantastiskt vackert. Fet låt i övrigt, mycket attityd av Labrie. Riktigt sjuka instrumentala partier här o där. 😄 Wah Wah gitarrsolo var skoj. Plattan var på det stora hela en väldigt positiv överaskning. Känns som de backat ifrån det allra tyngsta nu, så hängt som en tjock dimma över senaste plattorna. De har hittat tillbaka till sina musikaliska rötter och återfått sin fantasi tycker jag. Mike Mangini verkar ha hittat sin plats i bandet. Hans trumstil är såklart rätt nära Portnoys vilket passar DT´s musik men känns som han ändå vågar ta ut det lite i egen tappning, och inte är lika förutsägbar som Portnoy var sista åren utan lite mer uppfriskande spel. Jag skulle gärna haft mer memorabla melodier dock. 4 av 5 toast!
slejnard Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Utförligt! Då behöver jag inte lyssna. ☺️ Gonatt!
Fidden Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 En cigarr på det? Det hade jag nog tagit om jag levt på 20 talet och varit rik som ett troll. Suttit i skinnsoffan med en prydlig mustasch, ett glas whisky i ena handen och en cigarr i andra. Sen hade jag dragit en ronk så jag tappade monokeln av upphetsning. Det hade varit nåt. Eeegonatt.
drloop (oregistrerad) Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 En cigarr på det? Det hade jag nog tagit om jag levt på 20 talet och varit rik som ett troll. Suttit i skinnsoffan med en prydlig mustasch, ett glas whisky i ena handen och en cigarr i andra. Sen hade jag dragit en ronk så jag tappade monokeln av upphetsning. Det hade varit nåt. Eeegonatt. Grosshandlare mao. SOS och cigarr på det.
Micke H Postat 24 september 2013 Postat 24 september 2013 Orka ha en minut på sig att dricka upp kaffet.
Guitar Nilsson Postat 24 september 2013 Postat 24 september 2013 Fy fan, i grannsamhället Sandarne är det nån sjuk jävel som byggt ett par förhöjda skor för att kunna knulla en häst. Ägaren tog den jäveln på bar gärning. http://helahalsingland.se/soderhamn/sandarne/1.6308924-han-stoppade-hastovergreppet
slejnard Postat 24 september 2013 Postat 24 september 2013 Orka bära segelbåtsmast a 200 kg. du orkar... 😑
Guitar Nilsson Postat 24 september 2013 Postat 24 september 2013 du orkar... 😑 Hoppas lura dit tre, fyra till gubbar, då går det bra... Det där med hästknullaren, det är nog länge sen jag hört folk bli så förbannade här. Fy fan. Han hade visst drogat hästarna oxå.
CHAE Postat 24 september 2013 Postat 24 september 2013 Bleh... Är det någon lokal förmåga eller? * * * Update: Ljudfront-Markus ringde mig nyss. Han gav mig samma tips som loopis (d v s att kolla så att rören satt bra). Vidare berättade han att de inte bytt något rör utan de hade märkt att en rörsockel vart skev. De hade åtgärdat och toppen hade fonka. Då 😳 Nåja, utan vidare diskussion sa han att de skulle skicka retursedel och försöka fixa det här. Sedan tar vi det därifrån 🙂
slejnard Postat 24 september 2013 Postat 24 september 2013 spelning idag för hjärt & lungsjukas förening. 😳
Micke H Postat 24 september 2013 Postat 24 september 2013 Kul! Vad ska du lira? Kickstart my heart med Mötley Crue? xD
slejnard Postat 24 september 2013 Postat 24 september 2013 Kul! Vad ska du lira? Kickstart my heart med Mötley Crue? xD japp! haha 😆
CHAE Postat 24 september 2013 Postat 24 september 2013 Det KAN ju även bli Pink Floyds "Breathe" va? 😳
Recommended Posts