Neosus Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 ☺️ Jodå, det har jag. 🙂 Vi ses bara inte så ofta så det vore nice att kunna frakta med henne i gitarrlådan. xD Då har du 2 st!
Micke H Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Det är därför jag åker till Arvika hela tiden btw. xD Då har du 2 st! Två?
Neosus Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 (redigerat) Två? Eller jaha du byter ut den ena? Jo he gå ju oxå! ☺️ Redigerat 23 september 2013 av Neosus
Micke H Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Menar du två brudar? xD Ahaaaaaaa. *behöver mer akffe* Nathalie är ju dock såklart viktigast. 😑
Micke H Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Wow, nya Dream Theater är fruktansvärt bra på sina ställen. 😮
slejnard Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Ären 😮 Har knappt lyssnat på dom sen images and words. 😑
Naymari Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 De kan de! 😮 jåh! 😮 Det är billigt, skitgott och enkelt att laga. Perfekt studentmat.
slejnard Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Jupp! Åt makaroner å köttfärslimpa idag. 😑
D Vibe Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 hur kan pasta vara så himla gott? speciellt med salt och peppar ☺️.. Fast du måste göra pastan själv från grunden, annars är det bara plojty-plojty!
Linus Postat 23 september 2013 Trådstartare Postat 23 september 2013 Åt makaroner å köttfärslimpa idag. 😑 ÄLG-köttfärslimpa!
Zakyath Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Det är billigt, skitgott och enkelt att laga. Perfekt studentmat. vill du ha näring per krona ska du käka potatis. där har vi dundermat.
slejnard Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 ÄLG-köttfärslimpa! Jajamän! Lika gott idag som igår. ☺️
slejnard Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Såg just Ola Conny å Morgan i Finland. 😄 Kula kufar de där
Memphis Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 MEN FÖR I HELVETE, SLEJ! 😠 Haru druckit kaffe idag? ☺️ 😆 Wow, nya Dream Theater är fruktansvärt bra på sina ställen. 😮 Lyssnar nu! 😮
Micke H Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Lyssnar nu! 😮 Illumination Theory gav mig en erektion. Symfoniorkestern är som en orgie. Det sprutar vit sörja ur mina öron.
Zakyath Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 fan gav låten sex minuter... var skeptisk i början men när den till synes riktningslösa sången dök upp stängde jag av 🙁
Memphis Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Lyssnar nu! 😮 Ska lyssna in mig mer, vet att låtar växer men detta är mina direkta reaktioner spår efter spår, skrivet under lyssning: 1 - Mycket Six degrees-albumet i harmonier, trumrytmer och synthljud. Inga speciella melodier. 2 - Lite Powermetal över introt, drar igång me lite coolare riff. Refrängen lite Scenes from a Memory i melodi och arr. Annars lite Octavarium mixat med System Chaos. Inget nytt alltså. 3 - Oj! Nu backade bandet cirka 15 år, till typ Image and Words, och äntligen lite bra melodier. Sedan spinner det vidare i lite nytt sound faktiskt, det är sånt jag vill höra. Ett utvecklande Dream Theater som inte är bara tung metal. Bas-delen som gitarrsolot lirar på tar mig tillbaka till känslan i Awake-albumet fast nu med ett modernare sound. Gillar det skarpt! 😄 4-Instrumental Onani på hög nivå. Lite skojjiga riff o delar. Proggressiv rock i grym tappning. Gillar valet av Organ av Rudess i några delar. Petrucci gör sen äntligen lite intressanta solon och slingor än han gjort på länge. Låten har lite Dance of Eternity över sig mot senare delen av låten. Manngini och Myung får leka i några korta segment, det e kul. ☺️ 5 - Härlig udda taktart. Precis som det ska va. Går över till en go ballad-vers. Kände på mig att en sån låt skulle komma snart. Låter härligt. Fortsättning följer om en stund
slejnard Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Cool recension. Gott. Har börjat dricka te. Gott. Dr te 😑
slejnard Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 fan gav låten sex minuter... var skeptisk i början men när den till synes riktningslösa sången dök upp stängde jag av 🙁 Plojty plojty va. Har också tappat känslan för progmetal tyvärr.
slejnard Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 Eller nu vet jag ju inte om DU har tappat känslan för den men. 😑
Micke H Postat 23 september 2013 Postat 23 september 2013 fan gav låten sex minuter... var skeptisk i början men när den till synes riktningslösa sången dök upp stängde jag av 🙁 Riktningslös? Whatcha talking about, boy?
Recommended Posts