slejnard Postat 7 februari 2013 Postat 7 februari 2013 de e humor! 😄 ninjad 😱 hade något liknande förut. Orglarna funkade bättre ihop med basen imo. Det gav mer av ett sväng en vad gitarrerna gjorde 🙂 ålrajt! du är duktig vilket som. schyssta grejer!
Guitar Nilsson Postat 7 februari 2013 Postat 7 februari 2013 (redigerat) Vad kostade kortet? Det var AF som betalade. Som en hyfsad studio ungf... Jag har gått där sen 10de april med 1,5 månads avbrott för magoperationen. Väldigt mycket har vi setat o glott bara. Dåligt med lärare, inga lastbilar, ingen backplan (backa med släp är svårast av allt) o skitdåligt med uppkörningstider. Skolan startade samma dag som jag började, och typ ingenting har fungerat där. Hade vi haft inhägnad backplan där vi kunnat backa utan lärare som på normala körskolor för tunga lastbilar hade man säkert klarat CE med teori och YKB på två månader. YKB´n är jävligt tuff, man ska lära sig tusentals idiotgrejer som inte har med lastbilar alls att göra. En del går betr o får hoppa av utbildningen. Skit samma att det tog tid, det var gratis o nu är det klart. Scania 4ever -55 EDIT: YKB, Yrkeskunskap är nåt nytt man måste ha sen några år för att få jobba som lastbilschaufför... Vidrigt jobbigt att läsa. Redigerat 7 februari 2013 av Guitar Nilsson
slejnard Postat 7 februari 2013 Postat 7 februari 2013 om du kör uppåt landet nån gång är du välkommen på en kopp bluesrock.
slejnard Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 skönt med ledig dag. har en liten kaffestund å snart äre alpint.
slejnard Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 pxm- geni eller galning. de EE gott!! de eeeeeeeeee de! ☺️
slejnard Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 fick nyhetsmail från 4sound. en hotrod deville för 4995:-!!! sugen vart jag allt!
SadamJR Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 fick nyhetsmail från 4sound. en hotrod deville för 4995:-!!! sugen vart jag allt! Billigt för en bil.
Neosus Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Bytte nätagg och cpu-kylare! Nu hoppas jag på färre bluescreens.. Kaffe på det? ☺️
Neosus Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 fick nyhetsmail från 4sound. en hotrod deville för 4995:-!!! sugen vart jag allt! Bara till att handla! Banne mej! ☺️ Billigt för en bil. Banne mej! 😑
slejnard Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Bara till att handla! Banne mej! ☺️ Banne mej! 😑 kanske ångrar mig. vill ha monitorer också. men he kostar! kostar som en utlandsresa... får höra vad fjällan tycker. 😊
slejnard Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 spelar ju inte så mkt live med band nu menar jag....å de ggr det blir så finns oftast stärkare att tillgå. men kanske köpa in en till föreningen SMÄKK så kan jag snylta...
Neosus Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 spelar ju inte så mkt live med band nu menar jag....å de ggr det blir så finns oftast stärkare att tillgå. men kanske köpa in en till föreningen SMÄKK så kan jag snylta... JÅH!! He tyck ja! ☺️
SadamJR Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 (redigerat) 110 knyck. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Wt_ZL6rWHLA#! Redigerat 8 februari 2013 av SadamJR
Naymari Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 (redigerat) MICKEH:S BANDS PLATTA HAR SLÄPPTS! http://www.arcanerea...t/media/sounds/ ☺️ Redigerat 8 februari 2013 av Naymari
Neosus Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 MICKEH:S BANDS PLATTA HAR SLÄPPTS! http://www.arcanerea...t/media/sounds/ ☺️ Wow 🥰
Micke H Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Gulliga ni är. 🥰 Tryckta CD-skivor kommer senare. Just nu är det bara hemsidan, senare Spotify och sist fysisk skiva. Så du får vänta på signerad skiva, CHAE. 😉 Vad tycker ni förresten? 🙂
Naymari Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Gulliga ni är. 🥰 Tryckta CD-skivor kommer senare. Just nu är det bara hemsidan, senare Spotify och sist fysisk skiva. Så du får vänta på signerad skiva, CHAE. 😉 Vad tycker ni förresten? 🙂 Har bara hunnit lyssna på den första låten. Inget fan av trumljudet. Och känns som tjejsången drunknar. Låten är fett bra! 🙂 Good work! 🙂
Micke H Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Jag har nämnt våra problem med våra mixare, så ta det i beaktande vad gäller den biten. xD Under omständigheterna, efter alla problem, är jag ändå hyfsad nöjd ändå, med just den biten. Men tack. 🙂
Recommended Posts