Micke H Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Träffade hon tjejen igen igår kväll, såg på film. Vi kunde prata väldigt öppet om vad vi kände (och allt annat för den delen), så det var väldigt lättande. Hon kände lite otippat samma som mig, att vi för nuvarande inte känner för något förhållande, men ändå gillar varandra mycket. Så vi sa att vi chillar med "dejtande" men fortsätter ses, och lär känna varandra. (Och nej inte kk,s 😛 ) Riktigt fin och skön tjej iaf. ☺️ 🙁 Låter som en karaktär i Lord of the Rings. May you fight with us Imrogon, son of Imragan. xD 🤪 Ptja... MickeH är ju inte här så... 😛 Och vad ska det betyda? xD Har tänkt på Sadam idag 😑 Undrar hur det går för han.
slejnard Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 gotta. äter nutrilette...eller dricker snarare. 😑
Neosus Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Jag lägger asfräna syntstråkar på min skitcoola fräsig-låten! Blir aptufft! ...snart drar ja iväg å handlar en/ett ackord! 😱
slejnard Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Låten lät grymt! Blir ännu grymmare med stråkar! 😎 så nu ska du bila på accord. 😑
Guitar Nilsson Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Dyr o laga kanske. Köp Volvo om du inte är stenrik.
Zakyath Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 blev lite tight om tid här... fick skriva en tre sidors löpande text lång uppgift på under timmen 😆 lämnade in den med 50 sekunders marginal från deadline
slejnard Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 fi fan vilken marginal ZAK! 😆 gott jobbat!
slejnard Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Söpa mer symmpaler jo klart du ska! man kan ju knappast ha för få cymbaler... ☺️😑
Guitar Nilsson Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Nu skala potatis o gö gratäng tess min sjutskökerska kommer hem. Hillbilly Higway i studiomonitorerna
slejnard Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 inte supa symmpaler. Söpa para. söpa prännfin å knakka knoken i fväggen Nu skala potatis o gö gratäng tess min sjutskökerska kommer hem. Hillbilly Higway i studiomonitorerna lät riktigt gott 🙂 kött till eller?
Guitar Nilsson Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Det blir nog en sån här crash, fan cad fint ljud. O Zildjian är jag freak på.
slejnard Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 köpte ett set sabian aax (tror jag) till musikföreningen. alla trummisar tycker att dom är guld! fast dom är i mässing... ett set för ca 6000:-
Guitar Nilsson Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Kött, nja, det blev snål och latvarianten, en liten låda färdiga coop-söttpullar för 18 kronor. haha! Tänkte gö köttfärslimpa, men orka... O köttfärsen var för dyr tyckte ja. En sallad till ska jag gö med bla räddisor. små sötingar
Zakyath Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 fi fan vilken marginal ZAK! 😆 gott jobbat! ja känner mig ganska nöjd 😆 kanske ska unna mig själv att ta resten av dagen ledig...
slejnard Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 ja känner mig ganska nöjd 😆 kanske ska unna mig själv att ta resten av dagen ledig... det tycker jag! 😄 Kötthbular och lingonsülth är götta 😄 va vill du?!?! 😠 🥰
Recommended Posts