Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Jag har fått pröjs för två körningar av han. Den jag kört nu sista svängarna åt betalar alltid, det är en gammal spelpolare från GUITAR 66, han är trummis o gitarrist mestadels. Jag har innestående nu så jag kan nog köpa en till UA610 om jag vill. Eller byta upp mig från TLM49 till U47? Haha!

I går sa Trum-Olle han att han köpt en Music Man Stingray bas för 8000, den hade kostat över 20000 ny, jag måste bara ha den sa han. När det blir vinter o lågsäsong i hans branch ska vi spena in lite låtar hos mig, då blir det helt utan pålägg. Basisten brukar bara ha sopgrejer o knappt det att spela på fast han är världsgrym att spela, så med en Stingray i nyperna, lajnad genom UA610, då jävlar....

Link to comment
Dela på andra sajter

Fin gitarr. Jag försökte köpa ny, eller rättare sagt en till än den tele jag har. Men sket i det. Jag är nog en "one guitar man"...

Fick tips på en countrylåt på FB, tyvärr finns den inte på spotify, men dra åt skogen vad det bär iväg härligt på solona oi alltihop, vilket driv! Moderna inspelningar med tex Toby Keith kan väl vara ok, men det här är ju hundra ggr bättre. Nästan så man blir sugen att dricka grogg o gallskrika lite

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eUa4xUAznL8

Link to comment
Dela på andra sajter

Skotten o morden i Ådalen 31 hade sin början här i grannsamhället Sandarne, också en industriort som Ljusne. De i Ådalen sympatistrejkade med industriarbetare i Sandarne som strejkade mot svältlöner o vidriga förhållanden. Då sköt svensk militär ihjäl några i Ådalen. Såna tider kan det nog bli här igen om fel personer kommer till makten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade hon tjejen igen igår kväll, såg på film. Vi kunde prata väldigt öppet om vad vi kände (och allt annat för den delen), så det var väldigt lättande. Hon kände lite otippat samma som mig, att vi för nuvarande inte känner för något förhållande, men ändå gillar varandra mycket. Så vi sa att vi chillar med "dejtande" men fortsätter ses, och lär känna varandra. (Och nej inte kk,s 😛 ) Riktigt fin och skön tjej iaf. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...