Guitar Nilsson Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Bra där, Nilsson 🙂 Fått din UA kanalstrip än? 😮 Nej... Nu när jag såg detta satt jag precis o irriterade mig på detta. Jag var själv med när Matte på 4Sound ringde Fitzpatrick o beställde den. De hade fyra stycken, tre var tingade åt annat håll, men en skulle komma till mig på typ några dar. Men i helvete heller. Vad fan beror det på att det ofta är precis så här när man beställer i svenska affärer? Jag betalade cash i förväg o allting. Hade jag beställt från Thomann hade jag haft den för länge sen. Är det Fitzpatrick som bara skiter i att skicka iväg grejerna? Det måste fan vara så, säkert frusterande för 4Sound, de gör allt de kan, men vad hjälper det om Fitzpatrick skiter i sin del av det hela?
Neosus Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 - Akta trappan! - Vilken trapp app app app app app?
Neosus Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Nej... Nu när jag såg detta satt jag precis o irriterade mig på detta. Jag var själv med när Matte på 4Sound ringde Fitzpatrick o beställde den. De hade fyra stycken, tre var tingade åt annat håll, men en skulle komma till mig på typ några dar. Men i helvete heller. Vad fan beror det på att det ofta är precis så här när man beställer i svenska affärer? Jag betalade cash i förväg o allting. Hade jag beställt från Thomann hade jag haft den för länge sen. Är det Fitzpatrick som bara skiter i att skicka iväg grejerna? Det måste fan vara så, säkert frusterande för 4Sound, de gör allt de kan, men vad hjälper det om Fitzpatrick skiter i sin del av det hela? Men va sugigt! Be om att få tebax pengarna och beställ från annat håll då!
Guitar Nilsson Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Men va sugigt! Be om att få tebax pengarna och beställ från annat håll då! Tror jag själv ska ringa Fitzpatrick o fråga vad fan de håller på med. Nu för tiden får man ju samma pris i svenska butiker som hos Thomann, men det är ju inte undra på om många fortsätter att beställa från Thomann om de vill hinna få grejerna innan de dör.
Guitar Nilsson Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Ser att Fitzpatrick är ett Stockholmsföretag Tillverkarv. 10 A, 187 66 TÄBY Retar upp mig ännu mer. 08 mentalitet
Guitar Nilsson Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Skickade mail till de jävlarna: Jag har för skitlänge sen beställt en UA610mkll genom er o 4Sound i Gävle, betalade cash i iförväg. Jag stod bredvid o hörde Matte beställa den, fyra fanns inne, tre skulle åt annat håll, den fjärde skulle skickas direkt till Gävle o mig. Men inte ett jävla skit händer? Det här är nog sista gången jag inte beställer från Thomann, beställer man o pröjsar där får man grejerna. Beställer man o betalar nåt som ska komma genom er kan man känna sig blåst. Vad fan i helvete är det så för? Det måste vara ett helvete för såna som Matte att driva musikaffär...
Guitar Nilsson Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Jag tog två nervlugnade koke-ägg med Kalles Kaviaren på.
CHAE Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Bummer Nilsson. Beställ från ordermusic nästa gång. Hälsa till Emil Vaker från mig 🙂
Naymari Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Bummer Nilsson. Beställ från ordermusic nästa gång. Hälsa till Emil Vaker från mig 🙂 Han jobbar på butiken i Helsingborg. Ruskigt trevlig kille.
CHAE Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 (redigerat) Han jobbar på butiken i Helsingborg. Ruskigt trevlig kille. Jäpp, han är för jävla sympatisk 🙂 Han hjälpte mig som fan när jag höll på att beställa min Jaguar och vid flera andra tillfällen. Han är en klippa 🙂 Känner du honom personligen, Nay? Redigerat 18 september 2013 av CHAE
Naymari Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Känner du honom personligen, Nay? Näe. Men jag har handlat av/snackat med honom i affärn. 😑
CHAE Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Näe. Men jag har handlat av/snackat med honom i affärn. 😑 Kul 😑
Guitar Nilsson Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Bummer Nilsson. Beställ från ordermusic nästa gång. Hälsa till Emil Vaker från mig 🙂 Dom har jag köpt av flera ggr, skitbra att handla av. Skitbra service oxå när en TC kompressor pajade...
CHAE Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Dom har jag köpt av flera ggr, skitbra att handla av. Skitbra service oxå när en TC kompressor pajade... Just det 😮 Det där minns jag! 😑
Neosus Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 OstBacon korv har jag handlat. bra va? 😑 Pagetoper delux
Neosus Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 😄 ..usch vilken tråkdag idag! 😠 Regn regn regn regn! 😠 GWUÄH!! 😠
Guitar Nilsson Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Ja fy fan. Den ena jäveln jag kört lastbil åt verkar blåsa mig på betalningen. Han bor i Skellefteå.
slejnard Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 åk dit å bränn av ett gitarrsolo rätt i nyllet på han! 😠
Recommended Posts