Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Med tanke på att det dök upp nåt raggningstips härom veckan om att man kunde spana efter tjejer som ser ut att handla för singelhushåll och ragga i affären på det viset, så vet jag inte riktigt vad jag ska tro... Tycker det verkar smått sinnessjukt.

Senaste Hjärtans Dag så hade ju vissa mataffärer speciella "singelkorgar" för att lättare kunna ragga vid köttdisken typ xD
Postat

Senaste Hjärtans Dag så hade ju vissa mataffärer speciella "singelkorgar" för att lättare kunna ragga vid köttdisken typ xD

Jaha lammkött? 😱

Postat

vad är oddsen på att jag får frågorna "hur länge är en ko dräktig" och "hur länge är en get dräktig" direkt efter varandra på quizkampen 😏

Postat

RÄDDA WILLY

NEJ! 😠

Testade en Starbucks på vägen hem nu ikväll.

6997684e1fd011e3bd1c22000a1fd1e7_7.jpg

Usch... 🙁

Vill du prata om det? 😕

Postat

Med tanke på att det dök upp nåt raggningstips härom veckan om att man kunde spana efter tjejer som ser ut att handla för singelhushåll och ragga i affären på det viset, så vet jag inte riktigt vad jag ska tro... Tycker det verkar smått sinnessjukt.

Super market crusing 😮

Postat

Skriver en uppsats med tillhörande referat om MIDI.

Det är inte så roligt som det låter. Jag ska lyckas skriva ett referat på ca. en A4 på ett stycke ur en bok på 73 sidor. Det går fan inte på sådan liten yta 😄

Postat (redigerat)

De går där och tänker "Den killen kommer det inte gå bra för" 🙁

Dig kommer det att gå dunderbra för. Och ni pingviner fryser ju inte heller ni när det blir vinter.

De tittar nog för att de är avundsjuka.

AHA!!! PAGETOOPPER från Ljusne!

Har jag hatt de förut?

11118 inlägg har jag. Bara svammel va jäsigt ynf

Redigerat av Guitar Nilsson
Postat

Sedan hans Waves SSL4000-tråd gick åt helvete så har det varit tyst från punchis 😮😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.