Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Mvh

Orolig mor som hör det hon vill höra.

xD

Fryzpizza och öl klockan kvart i tio en måndag. Living the dream, baby!

hehe, sedär ja, du är redan på rätt väg. 😄
Postat

www.pinknews.co.uk/2013/09/15/nigeria-student-championed-for-anti-same-sex-relationship-magnet-research/

nu är det bevisat; homosexualitet är onaturligt 😎

Postat

Go for it, Nay 😄 Vad har du att förlora (tja utöver Wi-Fi då'rå)?

Postat

Vart nere på netto och köpte fryspizza och Cola. Kändes som om att alla tittade nedlåtande på mig.

hehe, kan känna igen det där.
Postat

Mest intressant med sånna där situationer är nog att man tänker att man är så förbannat jävla viktig att folk ens lägger märke till och tar sig tid att reflektera över vad man lägger upp på bandet.

OM någon, mot förmodan ändå uppmärksammat det och lägger någon slags värdering i det så lär de själv ha glömt det 2 sekunder efteråt. 😛

Postat

Ja precis. Jag tänker som så att folk bryr sig lika mycket om dig och vad du gör som du själv bryr dig om andra. 😛

Postat

Med tanke på att det dök upp nåt raggningstips härom veckan om att man kunde spana efter tjejer som ser ut att handla för singelhushåll och ragga i affären på det viset, så vet jag inte riktigt vad jag ska tro... Tycker det verkar smått sinnessjukt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.