Zakyath Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 Fyfan vad tydligt man börjar se mina blodådror på undersidan av armarna. kaffe, socker, blekhet?
Zakyath Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 MickeH: ät bättre och träna mer. humbug! kvacksalveri!
Fidden Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 Min gissning är att blodådrorna kommer synas mer om Micke börjar träna. De kommer synas mindre om han lägger på sig mer fett. Att de syns mycket nu beror nog mest på låg halt underhudsfett plus gener. Mina blomlådor (tack för den, autocorrect) har alltid synts ganska tydligt, och det är nästan bara genetiskt. (varken smal, vältränad, högt blodtryck eller dåliga blodvärden)
Micke H Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 Min gissning är att blodådrorna kommer synas mer om Micke börjar träna. De kommer synas mindre om han lägger på sig mer fett. Att de syns mycket nu beror nog mest på låg halt underhudsfett plus gener. Mina blomlådor (tack för den, autocorrect) har alltid synts ganska tydligt, och det är nästan bara genetiskt. (varken smal, vältränad, högt blodtryck eller dåliga blodvärden) 🥰 🥰 🥰
Zakyath Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 Jag gillar Fiddens förslag. Ät mer skräpmat.
Memphis Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 Fyfan vad tydligt man börjar se mina blodådror på undersidan av armarna. CHAE! Håller jag på att utveckla blodåder-cancer? Mvh orolig tonåring Kommer jag att dö? Ja! 😆😛 Jag är inne på Fiddens spår. Tror också du kommer få större ådror om du börjar träna, det får jag iaf men jag tycker det e snyggt xD Du får ta o bli tjockis!
Zakyath Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 sett två avsnitt av heavy metal chronicles nu.. ganska nice ändå ☺️
CHAE Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 [...] Du får ta o bli tjockis! Frågan är... Är det metal? 😳😕😱😛
Micke H Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 Du har säkert lyssnat på det. 😑 😆😛 Jag är inne på Fiddens spår. Tror också du kommer få större ådror om du börjar träna, det får jag iaf men jag tycker det e snyggt xD Du får ta o bli tjockis! Menar du att jag börjar få ådror för att jag börjar bli vältränad av mig själv? Awesome! Mvh Orolig mor som hör det hon vill höra.
slejnard Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 Japp! Jag ÄR heavy metal personifierad. 😑 Halvninjad
Micke H Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 Fryzpizza och öl klockan kvart i tio en måndag. Living the dream, baby!
Naymari Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 Menar du att jag börjar få ådror för att jag börjar bli vältränad av mig själv? Awesome! Mvh Orolig mor som hör det hon vill höra. Eller tt du ändrat matvanor och tappat underhudsfett. 😑
Naymari Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 ☺️ Det här med grannars WI-FI namn är bra underhållning. I typ 3 sekunder. Träffade på wifi-alias "Emma" i korridoren innan. Hon var ganska söt. Första grannen jag träffat. Mvh, Patetisk_94
Recommended Posts