Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hur som helst så gick det till slut bra med lastbilskortet, körde upp o klara CE i förrgår. Nu får jag frakta både basfioler o dynamit o vete fan allt.

Im a truckdriving man.

Det verkar skita sig med alla malmfraktarlastbilar a 90 ton i Pajala?

Grattis.

• Gilla 1
Annons
Postat

Och hårt o hårt... Att köra nyare lastbilar är bekämare o trivsammare än vilken ny personbil som helst. På med cowboyhatten o iväg bara i 80-lunken...

Postat

Nån som har tips på bra stereohögtalare man kan hitta beg. Jag tänkte köpa nåt sorts paket till dottern, tänkte då på en ny Yamaha förstärkare, eller nån annan som liksom flera YAMAHA har både vinylspelaringång och ingång för att docka ihop I-phone så hon kan lyssna på Spotify. Men högtalare tänkte jag att man får bättre för pengarna beg. Gärna att de går hyfsat lågt i basen. De behöver inte alls kunna spela högt sån är inte min lilla dotter... Tänkte det vore fint om hon fick lyssna på riktigt bra ljud o slippa den sämsta sortens kompaktstereosar.

Postat

Tackar. Nu finns det chans på långkörning med lastbil. Jobba hårt några dar, sen ledig några dar, det vore idealiskt för mig.

Vad kostade kortet?

Postat

elektrisitet 😱

Stava kan ja

Inte jord, luft, eld eller vatten då'rå? 😳😱

Postat (redigerat)

Här är låten som jag försökte skriva text till igår.

Det var först idag jag hittade rätt i ljudbilden efter att lyssnat enbart på bas och trummor och insåg vilket sväng det blev. Så deletade alla gitarrer där 🙂

Säg gärna vad ni tycker.

Imorgon ska jag lägga om vissa delar och försöka spela bättre/tajtare. Och om jag vågar, lägga lite slasksång på refrängerna!

Och även lite syntbas på uppbyggdnaderna!

Redigerat av Naymari
Postat

inte oävet nay! bra driven bas! skulle va coolt om du la orgeln mer som "mattor" och istället en distgitarr som spelade dodo de dodo (det orgeln gör nu på vad jag tror är reffen. ) klart du ska sjunga!

hade något liknande förut. Orglarna funkade bättre ihop med basen imo. Det gav mer av ett sväng en vad gitarrerna gjorde 🙂
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.