Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

förresten tröttnade jag på den där enda reklamen som gratis-spottan kör med, så nu har jag också sålt min själ till satan.

Annons
Postat

Köp iaf inte Ardbeg och Laphroig till att börja med, dom e satan så rökiga. Svenska Mackmyra är också rätt tung. MacKellan är rätt nice.

Postat

Jag funderar nästan på att skaffa premium-spottan bara för att slippa skiten 😳

..och så kan man köra spottan i aJfånen oxå!

BRA VA?? 😄

Postat

Och använder det i mobilen varje dag på jobbet, i bussen, spårvagnen. Jag hade förmodligen inte levt om det inte vore för premium.

Postat (redigerat)

😆

Man är lite snål! 😊

Jämför några kilometer CD-hyllor som du kan lyssna på utan reklam och hur mycket du vill, var du vill - med priset av en pizza i månaden. :rolleyes: Redigerat av Memphis
Postat

förresten tröttnade jag på den där enda reklamen som gratis-spottan kör med, så nu har jag också sålt min själ till satan.

Köpte du en mac? 😳

Postat

Jag måste köpa en ny bilstereo med stöd för spotify!

Annars gååååår det inte! 😛

Du kan inte koppla en 3,5 stereo till mobilen på nått sätt då?
Postat

Jämför några kilometer CD-hyllor som du kan lyssna på utan reklam och hur mycket du vill, var du vill - med priset av en pizza i månaden. :rolleyes:

Spotify är bja. Har kört med premium ett bra tag. 😑

Postat

Du kan inte koppla en 3,5 stereo till mobilen på nått sätt då?

Jodå det kan man göra! Jag har iofs USB på min stereo men har int testat än med ajfånen! (Måste skaffa premium först...)

😑

Postat

Jodå det kan man göra! Jag har iofs USB på min stereo men har int testat än med ajfånen! (Måste skaffa premium först...)

😑

Men dåså, vad är problemet. 😛
Postat

Köpte du en mac? 😳

Ah, toppen. Nu kommer satan komma hit och utöva någon slags tortyr eftersom jag uppenbarligen sålt min själ till honom flera gånger.

Postat

Ah, toppen. Nu kommer satan komma hit och utöva någon slags tortyr eftersom jag uppenbarligen sålt min själ till honom flera gånger.

ta't lungt. Han är trevlig!
Postat

får fan schysst kräm i gurorna med min gamla röde NT-2a med spräckt membran ☺️ nu måste man bara spela in det tight å greja..

Postat

Det var då ett jävla liv... jag har ju semester nu ju! Tre fucking dagar och är tillbaka på jobbet lagom till att göra helg igen... w00t! xD

Postat

Men kaos.

Bostadsrättsföreningens årsredovisning damp ner i postlådan.

Behöver påskrift från styrelsen och vår revisor innan torsdag.

Hela styrelsen förutom jag befinner sig utomlands, okontaktbara.

Jag vet inte vem vår revisor är.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.