Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

En sak slog mig häromdagen. För första gången så trivs jag med mitt liv. Har äntligen kommit dit jag vill, gör det jag vill göra, omges av människor jag gillar och som får mig att må bra. Har ett gött kompisgäng som är roliga och sköna. Jag börjar hitta mig själv och ett självförtroende. De första 20 åren var riktigt jobbiga. Senaste 4 mycket bättre men ändå tunga i perioder. Nu har det mesta löst sig och är jävligt nice. ☺️

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte ge mig på att lära mig dricka whisky. Köpte hem det snällaste jag kunde komma på, black velvet. Har suttit och smuttat på en liten pinne i 2 timmar. Kan tänka mig att en rökig rackare lär räcka i flera veckor. Ja, alltså ett litet glas då. Flaskan lär luckras upp av hög ålder xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte ge mig på att lära mig dricka whisky. Köpte hem det snällaste jag kunde komma på, black velvet. Har suttit och smuttat på en liten pinne i 2 timmar. Kan tänka mig att en rökig rackare lär räcka i flera veckor. Ja, alltså ett litet glas då. Flaskan lär luckras upp av hög ålder xD

Prova i olika glas dårå såatte! Kan skilja rätt så rejält i smaken beroende på vilken sorts glas man dricker ur!

Dårå såatte!

Man brukar väl säga att mild whiskey i stängd glas och rökig whiskey i öppet glas.

Dårå såatte!

Vänligen

Whiskeyproffs

Link to comment
Dela på andra sajter

mina lurar är öppna, kanske kan hälla rökig whisky i dom.

själv är jag oftast ganska sluten, kanske kan använda mig själv som kärl. Jag provar.

Låt dig inte luras av den rökiga whiskeyn bara. Men det är bra att du håller dig själv kär(l).

Åh, fyfan vad krystat. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Låt dig inte luras av den rökiga whiskeyn bara. Men det är bra att du håller dig själv kär(l).

Åh, fyfan vad krystat. xD

Krysta? Det gör väl bara fruntimmer?

Jag är förfän en riktig jävla kärlakärl.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

🥰

mina lurar är öppna, kanske kan hälla rökig whisky i dom.

själv är jag oftast ganska sluten, kanske kan använda mig själv som kärl. Jag provar.

😆

Tänkte ge mig på att lära mig dricka whisky. Köpte hem det snällaste jag kunde komma på, black velvet. Har suttit och smuttat på en liten pinne i 2 timmar. Kan tänka mig att en rökig rackare lär räcka i flera veckor. Ja, alltså ett litet glas då. Flaskan lär luckras upp av hög ålder xD

Jag skulle rekomendera att börja med tex Glenlivet eller Glenmorangie, dom är relativt lättdruckna och inte så överdrivet rökiga. Skulle även rekomendera en isbit i whiskeyn. Då är du hemma. Eller ja, du kanske redan sitter hemma men ja du fattar. Hoppas jag.

edith, fail me quotes. Orutinerat efter flera års forumande. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

😆

Jag skulle rekomendera att börja med tex Glenlivet eller Glenmorangie, dom är relativt lättdruckna och inte så överdrivet rökiga. Skulle även rekomendera en isbit i whiskeyn. Då är du hemma. Eller ja, du kanske redan sitter hemma men ja du fattar. Hoppas jag.

edith, fail me quotes. Orutinerat efter flera års forumande. xD

NEJ inget is i!

Bättre med ett glas vatten!

Breddaved!

Vänligen

Kung

Link to comment
Dela på andra sajter

NEJ inget is i!

Bättre med ett glas vatten!

Breddaved!

Vänligen

Kung

Din skalle kan va ett glas vatten!

Åsikterna går alltid isär om det där. Samma som PC vs Mac disskusioner ungefär. 😛

Är ju en smaksak. Finns ju vissa starka sorter som man faktiskt ska späda ut med lite vatten eller is för att uppnå bästa smaken, minns dock inte vad de hette. Det är ju om inte annat lättare att komma igång med whiskey på det sättet.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken tur! ☺️

Vilken tur? 😲

MEGANINJA!

inklusive utropstecken och " ☺️ " och hela klabbet 😆

Längstasyndromet? 😆 Gött är vad det är! 😄

Åsikterna går alltid isär om det där. Samma som PC vs Mac disskusioner ungefär. 😛

Är ju en smaksak. Finns ju vissa starka sorter som man faktiskt ska späda ut med lite vatten eller is för att uppnå bästa smaken, minns dock inte vad de hette. Det är ju om inte annat lättare att komma igång med whiskey på det sättet.

Ja is´nt diskutera 😛😄

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...