drloop (oregistrerad) Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Det är nog det bästa alternativet. Annars kan det handla om evighetskonvalecens med en fot som kanske aldrig läker. Har dessutom haft massor av problem i mer än fyra år och är så innihelvete trött på det. Usch låter tråkigt på riktigt. Hoppas det går bra.
Zakyath Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Hur kan man uttrycka "Corny" Och "slick" i musiksammanhang akademiskt? fan akademiskt språk i musik det får du nästan hitta på själv. corny borde väl bli löjligt eller banalt iaf.
Guitar Nilsson Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Hamnar förmodligen i en liknande situation. Dom knipsar förmodligen imorrn. Håller alla tummar att det ska bli så bra det nu bara kan bli med fot o annat elände...
Zakyath Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 (redigerat) Ska bli. Måste hitta en annan lägenhet på markplan eller med hiss oxå, men det får jag förhoppningsvis hjälp med. ja, lycka till med allt hörrö. hur kommer det sig att du fått såna väldiga problem med fossingarna? -- men det kunde varit värre, du kunde skrivit såhär. Redigerat 11 september 2013 av Zakyath
Naymari Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 fan akademiskt språk i musik det får du nästan hitta på själv. corny borde väl bli löjligt eller banalt iaf. Hmm, ja. Banalt borde vara en bra beskrivning. Mina lärare kommer ju förstå mig om jag skriver Corny och slick då de är med i svängarna. Men man ska skriva så att en utan förkunskap kan förstå 😊 Slick kanske kan vara, rent, modernt, tajt?
Zakyath Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 skulle nog snarare gå mot stilrent eller någonting dylikt i sådana fall. annars är det inte svårare än att du definierar de termer du använder, det brukar vara godtagbart i akademiska sammanhang om det inte finns något adekvat begrepp
Naymari Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 skulle nog snarare gå mot stilrent eller någonting dylikt i sådana fall. annars är det inte svårare än att du definierar de termer du använder, det brukar vara godtagbart i akademiska sammanhang om det inte finns något adekvat begrepp Språk är fantastiskt invecklat. 😊
slejnard Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Slickt kan va typ västkustrock och AoR. Rent ja. Polerat kanske? Tillbakalutat.
Naymari Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Slickt kan va typ västkustrock och AoR. Rent ja. Polerat kanske? Tillbakalutat. Lättlyssnat?
Memphis Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Alltså Saddam, det där lät verkligen jättetråkigt. Jag hoppas utfallet inte blir så illa.
Memphis Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Pommes på pizzan är det billigaste dom kan slänga på. Varenda gång du beställer det tänker dom att dom äger dej. ☺️
CHAE Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 (redigerat) [...] men det kunde varit värre, du kunde skrivit såhär. 😕😳 Redigerat 11 september 2013 av CHAE
Guitar Nilsson Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Jag har 25403 Profilvisningar... Är det mycket? Borde 25000 firas på nåt vis?
Neosus Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Nu trollade jag lite ute i storforumet! Ska verkligen inte hända igen... 😑
SadamJR Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Slick kanske kan vara, rent, modernt, tajt? Polerat? Steely dan är definitivt slick på ett bra sätt. Man kanske måste använda flera ord?
SadamJR Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Sant iofs. Still jobbigt 🙁 Hur länge blir du kvar på kir? (för jag antar att det är kir du befinner dig på? 😕 ) Vad är kir, mer än ett suddigt sjuttiotalsminne? Ligger på infektion. Doktorn var här och ritade en pil på benet som pekar på rätt fot och talade om att det förmodligen blir imorrn. Kanske skulle ha lånat pennan och skrivit fuck of på det andra benet.
SadamJR Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Nu blir det ryggläge igen, med drömmar om sjuttiotalet, och sju flaskor under huvudkudden, och en garanterat drömfri sömn.
Micke H Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Lycka till Sadam! 🙂 Jag ska också kaffra till din ära! På min ära!
slejnard Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Gott va 🙂 Ska börja köra 5:2 metoden. Dricker nutrilette idag. 😐🤪
Recommended Posts