Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

@Nay: skönt att du tycker att växjö lirar 😄

@Grahn: du har pm 😮

Postat

Oj utomsockens-besök i längstah! 😮 För i helvete krapparna, plocka undan lite här nu! 😠

Grahn: fixa kamelbular! Mickeh: greja hallongte. Slej bränner på akkfe-pannan. Zak grejar soundtrack! Nay ordnar med kuddar och blommor. Själv går jag och gömmer mig, m'kay! 😮😑

Postat

Btw sadam; jag har sålt av en gammal pedal och köpt två nya 🙂

Har fortfarande för lite grejer 😮🙁

Hamnar förmodligen i en liknande situation. Dom knipsar förmodligen imorrn.

Postat

Ska akffe-fantasten (en av Längtas många xD ) vara den som fixar te? Jag vet nog fan knappt hur man gör. xD

Less talking, more hallongte-making! 😄😛

Hamnar förmodligen i en liknande situation. Dom knipsar förmodligen imorrn.

Nä FY FAN, Sadam! 🙁 ÄR det helt och hållet säkra på amputation? 🙁

För jävla jävligt. Hang in there nu, ok!

Ta hand om dig 🥰

Jag åt upp alla kamelbular 😊

Jamen... Ååååh! Det går ju fan inte att ha er i möblerade lokaler utan att ni fuckar upp det på något vis 😠 Här komemr det fint längstah-besök och så käkar du upp bularna! Herregud! 😠😛

Postat

Nä FY FAN, Sadam! 🙁 ÄR det helt och hållet säkra på amputation? 🙁

För jävla jävligt. Hang in there nu, ok!

Ta hand om dig 🥰

Det är nog det bästa alternativet. Annars kan det handla om evighetskonvalecens med en fot som kanske aldrig läker. Har dessutom haft massor av problem i mer än fyra år och är så innihelvete trött på det.

Postat (redigerat)

Det är nog det bästa alternativet. Annars kan det handla om evighetskonvalecens med en fot som kanske aldrig läker. Har dessutom haft massor av problem i mer än fyra år och är så innihelvete trött på det.

Fyfan. Krya fort som attan. 😱

Redigerat av Naymari
Postat

Fyfan. Krya fort som attan. 😱

Ska bli. Måste hitta en annan lägenhet på markplan eller med hiss oxå, men det får jag förhoppningsvis hjälp med.

Postat

Sant iofs. Still jobbigt 🙁 Hur länge blir du kvar på kir? (för jag antar att det är kir du befinner dig på? 😕 )

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.