Naymari Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Halloj. Hur är det i växjö? Det är mycket gött! Trivs väldigt bra!
CHAE Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 @Nay: skönt att du tycker att växjö lirar 😄 @Grahn: du har pm 😮
Neosus Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 @Grahn: du har pm 😮 Skojjar mest bara! 😄 Fläktmotstånd till Chrysler är inte intressant? 😆😄
slejnard Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 😄 välkommen! undrar om peter the great läser ikapp... 😐
CHAE Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Oj utomsockens-besök i längstah! 😮 För i helvete krapparna, plocka undan lite här nu! 😠 Grahn: fixa kamelbular! Mickeh: greja hallongte. Slej bränner på akkfe-pannan. Zak grejar soundtrack! Nay ordnar med kuddar och blommor. Själv går jag och gömmer mig, m'kay! 😮😑
Micke H Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Ska akffe-fantasten (en av Längtas många xD ) vara den som fixar te? Jag vet nog fan knappt hur man gör. xD
slejnard Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Kaffet fixat! Tar mina uppdrag fullt seriöst! 😮
slejnard Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 vet ni varför kameler har pucklar? det är därifrån världens kanel kommer. kanelpucklar ☺️
SadamJR Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Btw sadam; jag har sålt av en gammal pedal och köpt två nya 🙂 Har fortfarande för lite grejer 😮🙁 Hamnar förmodligen i en liknande situation. Dom knipsar förmodligen imorrn.
Neosus Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 (redigerat) Jag åt upp alla kamelbular 😊 Redigerat 11 september 2013 av Neosus
CHAE Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Ska akffe-fantasten (en av Längtas många xD ) vara den som fixar te? Jag vet nog fan knappt hur man gör. xD Less talking, more hallongte-making! 😄😛 Hamnar förmodligen i en liknande situation. Dom knipsar förmodligen imorrn. Nä FY FAN, Sadam! 🙁 ÄR det helt och hållet säkra på amputation? 🙁 För jävla jävligt. Hang in there nu, ok! Ta hand om dig 🥰 Jag åt upp alla kamelbular 😊 Jamen... Ååååh! Det går ju fan inte att ha er i möblerade lokaler utan att ni fuckar upp det på något vis 😠 Här komemr det fint längstah-besök och så käkar du upp bularna! Herregud! 😠😛
Neosus Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Vad ska man hitta på för käk nu då? 😕 ..eller banta? 😳 ...eller dra en fika sen? 😮 ...eller ba dra? 😐
SadamJR Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Nä FY FAN, Sadam! 🙁 ÄR det helt och hållet säkra på amputation? 🙁 För jävla jävligt. Hang in there nu, ok! Ta hand om dig 🥰 Det är nog det bästa alternativet. Annars kan det handla om evighetskonvalecens med en fot som kanske aldrig läker. Har dessutom haft massor av problem i mer än fyra år och är så innihelvete trött på det.
Naymari Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 (redigerat) Det är nog det bästa alternativet. Annars kan det handla om evighetskonvalecens med en fot som kanske aldrig läker. Har dessutom haft massor av problem i mer än fyra år och är så innihelvete trött på det. Fyfan. Krya fort som attan. 😱 Redigerat 11 september 2013 av Naymari
SadamJR Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Fyfan. Krya fort som attan. 😱 Ska bli. Måste hitta en annan lägenhet på markplan eller med hiss oxå, men det får jag förhoppningsvis hjälp med.
Naymari Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Hur kan man uttrycka "Corny" Och "slick" i musiksammanhang akademiskt?
SadamJR Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Hur kan man uttrycka "Corny" Och "slick" i musiksammanhang akademiskt? På svenska?
CHAE Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Det är nog det bästa alternativet. Annars kan det handla om evighetskonvalecens med en fot som kanske aldrig läker. Har dessutom haft massor av problem i mer än fyra år och är så innihelvete trött på det. Sant iofs. Still jobbigt 🙁 Hur länge blir du kvar på kir? (för jag antar att det är kir du befinner dig på? 😕 )
Recommended Posts