SadamJR Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Ganska svårsmält, tror jag. Är det text till musik du har skrivit?
Naymari Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Är det text till musik du har skrivit? Det är så ja!
Naymari Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 det stycket text passade bättre i versen dock. Så kan försöka göra något "lättare" till refrängerna.
SadamJR Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 det stycket text passade bättre i versen dock. Så kan försöka göra något "lättare" till refrängerna. Men vad handlar den om?
Naymari Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Men vad handlar den om? Ingen jävla aning. Haha. Någon typ av mediaglobalisering I guess.
Pico Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Fan jag pallar inte med Katherine Heigl alltså. Vill bara kasta gamla kanelbullar på henne eller något... jebus.
slejnard Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Fan jag pallar inte med Katherine Heigl alltså. Vill bara kasta gamla kanelbullar på henne eller något... jebus. är det hon i foppollsstudion? eller vem? du kan kasta hit ett par bullar åxå. ☺️
Pico Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 är det hon i foppollsstudion? eller vem? du kan kasta hit ett par bullar åxå. ☺️ Näe, en amerikansk skådis.
slejnard Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 googlade å kände inte igen henne. Bullar ska man äta opp. japp indeed!
Naymari Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 (redigerat) Det blev en refräng ändå. Fan, kan bli okej ändå. De sista raderna känns lite off kanske? Sluta upp att bara vara nånting mer Stanna nu och se dig om Hur kan världen bli Storstadens regi Där alla bara står och ler. Jag vill inte veta hur du Har det just idag För på världens största maskin Finns det ingen stubin. Redigerat 6 februari 2013 av Naymari
slejnard Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 men däremot en turbiiiiin. bra nay, lyrikmästare härmed dubbad till! ojoj, pratade som yoda där. 😳 😑
Naymari Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 men däremot en turbiiiiin. bra nay, lyrikmästare härmed dubbad till! Tack! Själv är jag skeptisk som vanligt. Ska testa spela in det imorgon, för att se om det funkar som det gör i mitt huvud.
slejnard Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 messi fick ett fan på sig! tur han var snäll. 😮 Tack! Själv är jag skeptisk som vanligt. Ska testa spela in det imorgon, för att se om det funkar som det gör i mitt huvud. kommer säkert funka.
slejnard Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Här sitter man och käkar tööörmüsli. Spännande. föga. hitt på nå. Nepp, ger upp. Gnatt! gnatten pico gjorde en sluring negerdeg tidigare. får akta figuren!
Neosus Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Näe om man skulle ta och tänka på refrängen 😳 ninja
Guitar Nilsson Postat 7 februari 2013 Postat 7 februari 2013 Hur som helst så gick det till slut bra med lastbilskortet, körde upp o klara CE i förrgår. Nu får jag frakta både basfioler o dynamit o vete fan allt. Im a truckdriving man. Det verkar skita sig med alla malmfraktarlastbilar a 90 ton i Pajala?
slejnard Postat 7 februari 2013 Postat 7 februari 2013 härligt nilsson! 😄 det kommer nog nån ny entreprenör i pajala. 😑 frakta hit några ton kaffe vetja! 😮
Recommended Posts