Memphis Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 Ska spela in lite covers me bandet nu, haregott!
Micke H Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 OMG, ny AVGN-video? Det med en kopp akffe låter som en alldeles utmärkt lördagsmorgon...förmiddag...dag... 😳
Micke H Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 Du är nu avanmäld ifrån detta mailutskick.You are now unsubscibed from this mailshoot. xD
Pico Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 Unreel, liksom... sa han som försökte videodokumentera händelsen utan filmkamera.
Neosus Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 Jag trodde du va ute å demonstrera, Pico! 😄 http://www.vk.se/968801/demonstration-vackte-kanslor
Zakyath Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 fan kanske borde maila in min ansökan om studiebidrag snart... vore ju skönt med lite $$$ 1
Pico Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 (redigerat) Jag trodde du va ute å demonstrera, Pico! 😄 http://www.vk.se/968...-vackte-kanslor Fucking hell vad den där jycken känns creepy i bilden. xD Redigerat 7 september 2013 av Pico
Naymari Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 fan kanske borde maila in min ansökan om studiebidrag snart... vore ju skönt med lite $$$ Går det att göra så pass sent? Jag har redan fått första utbetalningen.
Zakyath Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 Går det att göra så pass sent? Jag har redan fått första utbetalningen. 4 veckor retroaktivt kan man få 🙂 började ju denna vecka såattee det borde vara lugnt
Naymari Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 4 veckor retroaktivt kan man få 🙂 började ju denna vecka såattee det borde vara lugnt Gjorde jag också. Men aaight. Har du lån också?
Zakyath Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 Gjorde jag också. Men aaight. Har du lån också? nää har inte dragit på mig några lån än så länge 🙂 klarar mig ganska bra för tillfället ändå! skönt att inte behöva dra på sig mer än man behöver 😛 du kör lön eller, du som flyttat till annan ort å allting antar jag?
Naymari Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 nää har inte dragit på mig några lån än så länge 🙂 klarar mig ganska bra för tillfället ändå! skönt att inte behöva dra på sig mer än man behöver 😛 du kör lön eller, du som flyttat till annan ort å allting antar jag? Bor du hemma då under studierna? Både lön och lån 🙂
Zakyath Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 aa än så länge. ska nog flytta dock när jag orkar skaffa mig ett extrajobb
Naymari Postat 8 september 2013 Postat 8 september 2013 aa än så länge. ska nog flytta dock när jag orkar skaffa mig ett extrajobb Aaight, cool! 🙂 Jag kör akffe och godis på morgonen. 😑
slejnard Postat 8 september 2013 Postat 8 september 2013 Ingen dum kombo! 😮 Vi har sovit i husbilen! 😮
Memphis Postat 8 september 2013 Postat 8 september 2013 Idag ska jag övningsköra tungmotorcykel för första gången, fett! Och beställa resa till Thailand till vintern!
Fidden Postat 8 september 2013 Postat 8 september 2013 själv har jag konstruerat en nagel av en bit papp från en tom toarulle för att lindra smärtan i min inflammerade stortå när jag har skor på mig.
Fidden Postat 8 september 2013 Postat 8 september 2013 Det förklarar macgyver-temat i mitt huvud när jag gick till affären nyss 😮 En bit kvar till hockeyfrillan dock.
Recommended Posts