SadamJR Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 he GOTT! ☺️ slutar strax....får dra tidigare eftersom jag har tvättstuga kl 16. lyllo mig va Ska du tvätta en maskin?
SadamJR Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Det är bara landsförädare som inte kollar sverige-argentina ikväll.
CHAE Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Eller iallafall potentiella landsförädare. Är helt okej med det 🙂
SadamJR Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Är det ingen annan som gillar den där gratisdawen med autokomp? Så jävla bra spelar ni inte.
SadamJR Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Och lasermannen sitter där han sitter. Tack. Hoppas dom aldrig släpper ut den jäveln.
Zakyath Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 aa han verkar helt tossig han. råna banker på cykel.
slejnard Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 😄 jo de e precis det vi gör! Eller iallafall potentiella landsförädare. kommer troligen småglutta litte men inte mykke. 😑
slejnard Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 blir förresten att kolla på rektorerna kl 20 istället. rektorn från sonens skola är med och det handlar om bla den. ...i tvåan!
slejnard Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 http://www.ur.se/Produkter/174230-Rektorerna-Terminsstart
SadamJR Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Blir förbannad. Här hittar man äntligen en daw som funkar och så funkar inte klaviaturen.
Neosus Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Blir förbannad. Här hittar man äntligen en daw som funkar och så funkar inte klaviaturen. Designed to Work with M-Audio Keyboards står det på hemsidan. Men borde väl funka med andra märken oxå? ...nu blir jag förbannad! 😳
SadamJR Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Designed to Work with M-Audio Keyboards står det på hemsidan. Men borde väl funka med andra märken oxå? ...nu blir jag förbannad! 😳 Jo. Tänkte oxå det. Det är precis vad jag behöver som ett låtskrivarverktyg eftersom jag har såna problem med att spela in saker. Många av rytmerna låter oxå helt ok.
Naymari Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Försökte skriva en text på svenska alá Jakob Hellman stajl. Jag kan verkligen inte skriva bra texter
SadamJR Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Försökte skriva en text på svenska alá Jakob Hellman stajl. Jag kan verkligen inte skriva bra texter Inte jakob hellman heller.
Naymari Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Inte jakob hellman heller. 😛 De funkar till skillnad från mina 😱
SadamJR Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 😛 De funkar till skillnad från mina 😱 Du kan väl lägga upp nån text så man får se?
Naymari Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 lägger upp en om jag får fram en. Det slutar med att jag ger upp efter en halv refräng och slänger skiten 😛
SadamJR Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 lägger upp en om jag får fram en. Det slutar med att jag ger upp efter en halv refräng och slänger skiten 😛 Lägg upp nåt du har så kanske man kan jobba ihop.
slejnard Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 ...å sen tonsätter jag. kanske. vore gott. att få en text att tonsätta. gottgotta.
Naymari Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 (redigerat) Lägg upp nåt du har så kanske man kan jobba ihop. Ok, nu har jag typ en halv refräng. Som jag ändå känner mig helt ok med. Det är ju inte direkt den tralligaste/Hookigaste texten though: Sluta upp att bara vara nånting mer Stanna nu och se dig om Hur kan världen bli Storstadens regi Där alla bara står och ler. Redigerat 6 februari 2013 av Naymari
Recommended Posts