slejnard Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Yyyyepoppp! 😮 Gjorde GN allvar av att sluta skriva på forat? 🙁
CHAE Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Jävlar i havet Strymon BlueSky-pedalen är phäääääääääth 😮🥰 Instant classic. Har redan projektat fram en jul-låt (!) där den är med 🙂 Mvh Pedalknug
Fidden Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 God jul, chae 😆 För övrigt borde jag lägga av med min vana att alltid skämta med gruppchefen om att sjukanmäla mig för att slippa en speciellt jobbig morgondag, och sedan bli sjuk senare samma dag... Hejdå trovärdighet. Hej taggtråd. 😏
CHAE Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 God jul, chae 😆 För övrigt borde jag lägga av med min vana att alltid skämta med gruppchefen om att sjukanmäla mig för att slippa en speciellt jobbig morgondag, och sedan bli sjuk senare samma dag... Hejdå trovärdighet. Hej taggtråd. 😏 Tääääck, Fidden 😛 Wo... Bummer 🙁 Har du lärt dig en liten läxa nu då? 😎
CHAE Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Jag tror att Nilsson vänder forat ryggen en smula för att han äntligen har fått sin UA channelstrip och således trackar trummor och sång för fullt ☺️ Han återvänder strax med en sjukligt stor mängd SoundCloud-exempel inom kort, mark my words 😄
Neosus Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Jag tror att Nilsson vänder forat ryggen en smula för att han äntligen har fått sin UA channelstrip och således trackar trummor och sång för fullt ☺️ Han återvänder strax med en sjukligt stor mängd SoundCloud-exempel inom kort, mark my words 😄 Närmare sanningen än så kan man nog inte komma!
Fidden Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Närmare sanningen än så kan man nog inte komma! Förutom om man skojar om att vara sjuk och sen blir sjuk. DET är sjukt. det ÄR sjukt. det är SJUUUKT! #attentionwhore #tycksyndommig #hashtagarfunkarpåforat
Fidden Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Jag tror att Nilsson vänder forat ryggen en smula för att han äntligen har fått sin UA channelstrip och således trackar trummor och sång för fullt ☺️ Han återvänder strax med en sjukligt stor mängd SoundCloud-exempel inom kort, mark my words 😄 Varsågod ☺️
Memphis Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Förutom om man skojar om att vara sjuk och sen blir sjuk. DET är sjukt. det ÄR sjukt. det är SJUUUKT! #attentionwhore #tycksyndommig #hashtagarfunkarpåforat Du kan va en hashtag!
Naymari Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Jag tror att Nilsson vänder forat ryggen en smula för att han äntligen har fått sin UA channelstrip och således trackar trummor och sång för fullt ☺️ Han återvänder strax med en sjukligt stor mängd SoundCloud-exempel inom kort, mark my words 😄 fun fact, vart inne i skolans studior idag. Varenda studio hade minst en UA- 610 😑 Ska bli kul o köra sång genom den. Har faktiskt funtat på en själver 😲
CHAE Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Varsågod ☺️ 😆 :lol: fun fact, vart inne i skolans studior idag. Varenda studio hade minst en UA- 610 😑 Ska bli kul o köra sång genom den. Har faktiskt funtat på en själver 😲 jätehgoth 🥰
CHAE Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Haha tokstollar. 😄 Lol at markera 😆 DU kan va "drum plug" 😄
slejnard Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 DU kan va "drum plug" 😄 Du kan va Va Va 😳 Va en CHAE! 😑 Vi kollar hollywoodfruarna. Hmmmmm 😑 Småtokigt med Gunilla 😳
Memphis Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Hej Chae le tok stollo 😄 Din andra arbetsvecka nu? Du har inte haft ihjäl någon än hoppas jag? xD
CHAE Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Hej Chae le tok stollo 😄 Din andra arbetsvecka nu? Du har inte haft ihjäl någon än hoppas jag? xD Yep'r, that's me 🙂 He fonka bra, jåh 😑 Nej inte än. Jag gör mitt bästa tho 😛
Memphis Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Heeej Micke!! 😄 :D Nu ska jag sova! 😄 Godnatt pårej! 😄 Och du med Chae! 😄
Recommended Posts