Micke H Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 "Slut" ska det vara, sluta med det tänker jag aldrig göra!!!! 😮
slejnard Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 eller så har jag det! en del påstår att jag fick det med modersmjölken!!! 😮 växte hår under fötterna. 😑
Neosus Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 eller så har jag det! en del påstår att jag fick det med modersmjölken!!! 😮 ... Nä de va kaffe med dropp... 😑
Fidden Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Hans mamma = böna Hon la sig väl under melittafilten hans pappa "malde på" Kanske hamnade nån i brügga? En skvätt mjölk i kaffet Sen gick vattnet och ut forsade sleynerd ner i en kopp. Hans mening med livet blev att dricka och bli drucken. Obehagliga puns... Det firar vi med en kaffe.
Micke H Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Hans mamma = böna Hon la sig väl under melittafilten hans pappa "malde på" Kanske hamnade nån i brügga? En skvätt mjölk i kaffet Sen gick vattnet och ut forsade sleynerd ner i en kopp. Hans mening med livet blev att dricka och bli drucken. Obehagliga puns... Det firar vi med en kaffe. 😆 :lol: 😆
Neosus Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 dricka dricka ur urkoppar koppar med kaffe kaffe
slejnard Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Hans mamma = böna Hon la sig väl under melittafilten hans pappa "malde på" Kanske hamnade nån i brügga? En skvätt mjölk i kaffet Sen gick vattnet och ut forsade sleynerd ner i en kopp. Hans mening med livet blev att dricka och bli drucken. Obehagliga puns... Det firar vi med en kaffe. 😆 dricka dricka ur urkoppar koppar med kaffe kaffe 😳 😄
slejnard Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Fick hemgjord ärtsoppa idag. Gott som bara den!
Recommended Posts