Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hur fasen går detta till alltså. xD

http://www.dn.se/nyh...ntrade-i-malmo/

Alla dansade över till ena sidan...? 😕😳

* * *

4 minuter. Det tog mig 4 minuter att komma in i jobbet igen 🙂 No probs således. Nu är det bara några timmar kvar tills jag får komma hem till familjen igen 🥰

Postat

Alla dansade över till ena sidan...? 😕😳

Iofs ingen dålig gissning. 😛

4 minuter. Det tog mig 4 minuter att komma in i jobbet igen 🙂 No probs således. Nu är det bara några timmar kvar tills jag får komma hem till familjen igen 🥰

😄🥰
Postat

[...] Börjar sakta komma tillbaka in i att formulera mig onödigt mycket. 😑

Det är du och JJRockis, Nay 😑🙂

Postat

Alltså, man säljer något och inte ens ens ids plåta prülhelvetet då vete fan 😏 Hur svårt kan det vara? 😛

Postat

Undrar hur det går med Sadams ab-behandling? 😕🙁 Förhoppningsvis går det bra och allting reder sig 🙂

Postat

Har haft 0% energi idag, inte orkat eller haft lust att göra nått. Vettefan varför. Tog en joggingtur som brukar pigga upp men blev tröttare. 😛

Nu ska jag se Oblivion och äta godis. Är väl inget fan av Tom Cuise egentligen men filmen verkar fet.

Hare!

Postat

Undrar hur det går med Sadams ab-behandling? 😕🙁 Förhoppningsvis går det bra och allting reder sig 🙂

Ja, hoppas han mår ok. Blodförgiftning är inget att leka med...

Postat

[...] Blodförgiftning är inget att leka med...

Nää verkligen inte 🙁

Postat

Ja, hoppas han mår ok. Blodförgiftning är inget att leka med...

😮 krya på dig SadJr!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.