Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

ja, den där höger-vänsterdiskussionen tar jag inte i med tång, säger då det!

Att sådana trådar inte låses innan de startas är för mig ett mysterium.

Postat

alltså jag har ett sånt sjukt jävla diffust anti-pedagogiskt övningshäfte i finansiering...

WACC (kapitalkostnad) och avkastningskrav skiljer de på i en fråga, i nästa fråga anger de endast "kostnad för eget kapital" - vilket tydligen är avkastningskrav och inte WACC?

under tiden man funderar på vad kruxet i alla dessa jävla frågor är hade man ju kunnat lösa 5 nya. blir jävla FÖRBANNAD 😠 😠

😠 😠

😠 😠

Postat

alltså jag har ett sånt sjukt jävla diffust anti-pedagogiskt övningshäfte i finansiering...

WACC (kapitalkostnad) och avkastningskrav skiljer de på i en fråga, i nästa fråga anger de endast "kostnad för eget kapital" - vilket tydligen är avkastningskrav och inte WACC?

under tiden man funderar på vad kruxet i alla dessa jävla frågor är hade man ju kunnat lösa 5 nya. blir jävla FÖRBANNAD 😠 😠

😠 😠

😠 😠

😳

Postat

när man väl får grepp om vad kruxet är är det ju uppenbart. problemet är att det är såna där dolda små fällor på varenda jävla sida i mitt 40-sidiga frågehäfte... kommer bli vansinnig av detta. kan tillägga att jag uthärdat 30 sidor av häftet än så länge och detta var det första utbrottet!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.