Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Det visar sej att jag har en råinfektion i kroppen pga in dåliga fot, så nu måste jag nog bli inlagd ett tag med intravenöst antibiotika.

Mhm så det var DEN som vart boven. Segt som satan, Sadam 🙁 Krya på dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag, Micke och Nay borde träffas o snacka nån gång. Om våra talsvårigheter eller vad som helst. Kan bli en härlig orgie i pinsamma tystnader. Tänk vad fantastiskt det skulle kunna bli om vi kunde pausa lite utan att någon tar det som ett tillfälle att dra nån anekdot.

😆 Då ska jag dra på mig den bredast skånskan jag kan, så blir det nästan ännu värre.

Fast jag kanske tappar min skånska nu. Jag får prata småländska istället. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig är det ju tvärtom, jag stammar inte i tal utan i skrift xD med mitt upprepningsproblem av ord. 😛

För det mesta korrekturläser jag ju inläggen (och andra skrifter) innan jag postar för ganska ofta trillar det in dubbelord utan att jag märker det. Oftast korta ord, som "och och" eller "att att", "som som" etc. Ibland händer det även att jag byter ut ord till något helt annat utan att jag märker det. Lite som en mänsklig autocorrect xD Tror det är för att jag ofta tänker på annat samtidigt som jag skriver.

Eller så är det att min hjärna "slappar" mer när jag skriver på internet. Man är ju mer skärpt om man skriver avhandling på Högskola tex eller mail till chefen. 😛

Jag, Micke och Nay borde träffas o snacka nån gång. Om våra talsvårigheter eller vad som helst. Kan bli en härlig orgie i pinsamma tystnader. Tänk vad fantastiskt det skulle kunna bli om vi kunde pausa lite utan att någon tar det som ett tillfälle att dra nån anekdot.

Jag pratar nästan normalt någonstans mellan toknykter och minneslucka, men det är inte helt okomplicerat att träffa rätt... Och på jobbet eller i skolan hjälper/hjälpte sällan det xD

😆

Det visar sej att jag har en råinfektion i kroppen pga in dåliga fot, så nu måste jag nog bli inlagd ett tag med intravenöst antibiotika.

Fy fan, krya på dig då Saddam. =/

Försöker skriva låtar. Blir faktiskt förvånansvärt bra. Har kommit fram till att jag är mycket bättre på att skriva bra låtar när man inte har alla möjligheter.

Det där är så sant! Man blir mer kreativ och produktiv när man är begränsad. Stämmer in i många sammanhang. Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Begränsningar främjar kreativiteten. Det är därför jag skriver bandets alla låtar på en ukelele och en Toys R Us-keyboard.

Jag har en rosa ukulele, som jag fick av mina systrar i Julklapp. Väldigt kul, men den håller stämningen lika bra som en giraff spelar fotboll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska till Ingvar Kamprads Enorma Affär imorgon. Handla Säng och Stolar! Och en fåtölj, om jag vill. Så ska vi hämta schleepeet då också. Sen jäklar i bomben.

Tänk om ni blir matta och lägger er på golvet? 😮 :o 😮😆😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...