Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nä. Jag fick ingen bilbana.

Jag hade 2. En med balla Loopar och en Scaletrix-bana.

Fil bunke.

Fått extraljus fastsatta! Blir guld att lysa upp mörkret med! 😄

Stearinljus?

Postat

Revaxörtråden är kul. 😄

Jag vet 😄

Någonting säger mig att Proffs-Micke inte riktigt räknade med den skulle gå åt helvete SÅ fort 😉

Om du har 2 skålar med olika sorters fil och välter skålarna mot varandra så dessa 2 sorters fil beblandar sig något i mitten; skulle detta kunnas kallas Stereo fil. Annars blir det i min bok 2 skålar mono fil.

😆😄

Postat (redigerat)

är riktigt sugen på å vara med i den där relax-låt-festivalen, men vetefan hur man skriver en avslappnande låt

Skriv en låt i 100 bpm och timestretcha den till runt 3 bpm. Dränk det sedan i reverb och lägg på lite regneffekter/ Ambientpads.

Redigerat av Naymari
Postat

fan vad nice 😆

är för övrigt helt seriöst ett fan av den där sångaren och låten. tycker han är riktigt bra

Inte hört så mycket mer än den låten. Men han har en jädra pipa! 🙂

Postat

På tal om internetfenomen som faktiskt är bra. Rick Astley:s "Never gonna give you up" Är ingen bra låt. Men så jäkla gött att dra igång musikvideon när man är lite nere. 😱

Postat

På tal om internetfenomen som faktiskt är bra. Rick Astley:s "Never gonna give you up" Är ingen bra låt. Men så jäkla gött att dra igång musikvideon när man är lite nere. 😱

Okej vem försöker jag lura. Låten är litta klämmig.

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

En gång för mycket längesedan satt jag och lirade på ett piano när en man med en ruggigt bra röst började sjunga till det jag spelade. Det var Rick Astley. Karln kan verkligen sjunga.

Redigerat av drloop
Postat

En gång för mycket längesedan satt jag och lirade på ett piano när en man med en ruggigt bra röst började sjunga till det jag spelade. Det var Rick Astley. Karln kan verkligen sjunga.

Var var det?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.