Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Att Wadling inte dött än måste vara något sorts medicinskt underverk. Han har väl KOL om jag inte minns helt fel..? 😕🙁

Han har skön röst som fan, tycker jag 😑

Postat

Att Wadling inte dött än måste vara något sorts medicinskt underverk. Han har väl KOL om jag inte minns helt fel..? 😕🙁

Han har skön röst som fan, tycker jag 😑

Jo, men nu kan han inte sjunga längre. Han kunde knappt sitt upprätt. Jag blev beklämd.

Postat

ska på RAVE ikväll 😮 ute i skogen nånstans... aldrig varit på något liknande, blir spännande

Hoppas verkligen att du tar med dig en ljuspinne och en skopa LSD?

Postat (redigerat)

Nu har jag bara lyssnat i lurar genom lappatoppens lydkürt. Men här inte så mycket och klaga på.

Gitarrstabsen till vänster i slutet känns lite omotiverat starkt.

Och Dansband "ba dum dum" gitarren känns bestrypt på sin attack. kan vara slappen som gör det dock.

Känske droppa lite lowmid i basen.

Muchos bra herr Chae 😑

Thänx för input, Nay 😄🥰

Det sjuka är att just gitarrstabsen låter starka i mina iPhone-lurar medan i AKG:na och hemstereon låter den inte alls lika utmärkande 😳🤪

Å andra sidan så hype:as väl high:en i just iPhone-lurar 😑

😆 @ "bestrypt"

Redigerat av CHAE
Postat

Thänx för input, Nay 😄🥰

Det sjuka är att just gitarrstabsen låter starka i mina iPhone-lurar medan i AKG:na och hemstereon låter den inte alls lika utmärkande 😳🤪

Å andra sidan så hype:as väl high:en i just iPhone-lurar 😑

😆 @ "bestrypt"

Jag körde mina AKG K240 i macbookens ljudkort. Där stack de ut en del 😑

Sänk dem så blir de nog la gött va!

Om det är sent på kvällen och man inte vet vilket ord som beskriver det man vill får man komma på ett eget 😉

Postat

När man köper nya gitarrer o mikrofoner, är det sen meningen att man ska behöva använda dem också?

De kan vara ganska fina att kolla på annars. 😑

Postat (redigerat)

Ska bowla idag! Och bli bjuden på resturang med familjen 🙂

Bara för att det är min sista helg hemma innan flytten 😑 Skämmer bort mig är vad de gör! 😮

Redigerat av Naymari
Postat

Ringde och skulle boka vandrarhem för resterande under flytten då alla inte får plats. så råkar vi slänga om 2 siffror och hamnade hos Janne Schaffer, smärre shock 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.