SadamJR Postat 24 augusti 2013 Postat 24 augusti 2013 Bowiefilmen var riktigt bra. Det blir några repriser. Dom hoppade över hans bästa platta lodger dock.
CHAE Postat 24 augusti 2013 Postat 24 augusti 2013 Att Wadling inte dött än måste vara något sorts medicinskt underverk. Han har väl KOL om jag inte minns helt fel..? 😕🙁 Han har skön röst som fan, tycker jag 😑
SadamJR Postat 24 augusti 2013 Postat 24 augusti 2013 Att Wadling inte dött än måste vara något sorts medicinskt underverk. Han har väl KOL om jag inte minns helt fel..? 😕🙁 Han har skön röst som fan, tycker jag 😑 Jo, men nu kan han inte sjunga längre. Han kunde knappt sitt upprätt. Jag blev beklämd.
Zakyath Postat 24 augusti 2013 Postat 24 augusti 2013 ska på RAVE ikväll 😮 ute i skogen nånstans... aldrig varit på något liknande, blir spännande
Naymari Postat 24 augusti 2013 Postat 24 augusti 2013 ska på RAVE ikväll 😮 ute i skogen nånstans... aldrig varit på något liknande, blir spännande Hoppas verkligen att du tar med dig en ljuspinne och en skopa LSD?
Naymari Postat 24 augusti 2013 Postat 24 augusti 2013 https://soundcloud.com/elfwingson/fr-n-v-stertull-ii ☺️😑 Nu har jag bara lyssnat i lurar genom lappatoppens lydkürt. Men här inte så mycket och klaga på. Gitarrstabsen till vänster i slutet känns lite omotiverat starkt. Och Dansband "ba dum dum" gitarren känns bestrypt på sin attack. kan vara slappen som gör det dock. Känske droppa lite lowmid i basen. Muchos bra herr Chae 😑
slejnard Postat 24 augusti 2013 Postat 24 augusti 2013 Kul å åka båt! 😄 Får nog skriva båtlåt våtplåt 😳 Imorn ska jag lyssna på chaes låt. 😑
slejnard Postat 25 augusti 2013 Postat 25 augusti 2013 Morn tjockisar! 😄 Fin låtabit där CHAE! Nu kaffe
CHAE Postat 25 augusti 2013 Postat 25 augusti 2013 (redigerat) Nu har jag bara lyssnat i lurar genom lappatoppens lydkürt. Men här inte så mycket och klaga på. Gitarrstabsen till vänster i slutet känns lite omotiverat starkt. Och Dansband "ba dum dum" gitarren känns bestrypt på sin attack. kan vara slappen som gör det dock. Känske droppa lite lowmid i basen. Muchos bra herr Chae 😑 Thänx för input, Nay 😄🥰 Det sjuka är att just gitarrstabsen låter starka i mina iPhone-lurar medan i AKG:na och hemstereon låter den inte alls lika utmärkande 😳🤪 Å andra sidan så hype:as väl high:en i just iPhone-lurar 😑 😆 @ "bestrypt" Redigerat 25 augusti 2013 av CHAE
Naymari Postat 25 augusti 2013 Postat 25 augusti 2013 Thänx för input, Nay 😄🥰 Det sjuka är att just gitarrstabsen låter starka i mina iPhone-lurar medan i AKG:na och hemstereon låter den inte alls lika utmärkande 😳🤪 Å andra sidan så hype:as väl high:en i just iPhone-lurar 😑 😆 @ "bestrypt" Jag körde mina AKG K240 i macbookens ljudkort. Där stack de ut en del 😑 Sänk dem så blir de nog la gött va! Om det är sent på kvällen och man inte vet vilket ord som beskriver det man vill får man komma på ett eget 😉
Guitar Nilsson Postat 25 augusti 2013 Postat 25 augusti 2013 När man köper nya gitarrer o mikrofoner, är det sen meningen att man ska behöva använda dem också?
Naymari Postat 25 augusti 2013 Postat 25 augusti 2013 När man köper nya gitarrer o mikrofoner, är det sen meningen att man ska behöva använda dem också? De kan vara ganska fina att kolla på annars. 😑
Naymari Postat 25 augusti 2013 Postat 25 augusti 2013 (redigerat) Ska bowla idag! Och bli bjuden på resturang med familjen 🙂 Bara för att det är min sista helg hemma innan flytten 😑 Skämmer bort mig är vad de gör! 😮 Redigerat 25 augusti 2013 av Naymari
Fidden Postat 25 augusti 2013 Postat 25 augusti 2013 Alla ölen hängde med hem igen, drack gratis hela helgen jomenvisst.
SadamJR Postat 25 augusti 2013 Postat 25 augusti 2013 Alla ölen hängde med hem igen, drack gratis hela helgen jomenvisst. Är du nykter nu då?
Naymari Postat 25 augusti 2013 Postat 25 augusti 2013 Ringde och skulle boka vandrarhem för resterande under flytten då alla inte får plats. så råkar vi slänga om 2 siffror och hamnade hos Janne Schaffer, smärre shock 😆
Recommended Posts