Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu har jag mycket nya leksaker. Två st sE4400a och en T.Bone svanhalsmick till ak gitarrerna plus tvingfäste.

Kollade nyss att alla mickarna funkar. Den ena sE4400a hade inget shockmount, men jag köpte Thomanns billigaste för småmembranare o det funkar skitbra. 89 kr.

Sen har jag ju ny strata oxå. Holy shit va me pengar

Vunnit på lotto? 😛

Annons
Postat

Mat och hyra då?

Jag har pengar kvar så det räcker och blir över. Med pengarna jag har kvar från lönen samt resterande på sparkontot hade jag kunnat klara mig 3-4 månader utan studielån. Men jag har lån ändå.

Så det går ingen nöd än 🙂

Postat

Jag har pengar kvar så det räcker och blir över. Med pengarna jag har kvar från lönen samt resterande på sparkontot hade jag kunnat klara mig 3-4 månader utan studielån. Men jag har lån ändå.

va GOTT

Postat

Men i somras?

Postat

Finns det presets?

Oj då.

Ja punchis, det finns presets 😑

MenvahettreäääÄ vad hände där sadam? 😮

Postat (redigerat)

Ser ut att kunna bli en Jet City JCA20H i en framtid nära mig 🥰😑

Provspelade en idag. Jävligt gott och finfin break-up. Den har dock inga presets. Inte ens FX-loop. Det gör ingenting eftersom att den lät mummamums-gott från början 🙂

Redigerat av CHAE
Postat

Ser ut att kunna bli en Jet City JCA20H i en framtid nära mig 🥰😑

Provspelade en idag. Jävligt gott och finfin break-up. Den har dock inga presets. Inte ens FX-loop. Det gör ingenting eftersom att den lät mummamums-gott från början 🙂

DV016_Jpg_Large_H76843.001_black_blue_front.jpg

🙁

Postat (redigerat)

🙁

Att den inte har FX-loop är inget att vara ledsen över, Nay 😮

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

Att den inte har FX-loop är inget att vara ledsen över, Nay 😮

Hur ska du då kunna köra temposynkade delayer och feta reverber utan att gröta? o:

"blöta utan och gröta!"

Redigerat av Naymari
Postat

Hur ska du då kunna köra temposynkade delayer och feta reverber utan att gröta? o:

För att jag inte är något fan av just FX-loopar på stärkare. Använder dem aldrig för att jag upplever att de är tone-suckers 😑

Tap tempo:ar ju alla delayer och nyttjar inte reverb-pedalen till stora grejer 😑

(Det sköter jag i Cubase)

Postat

För att jag inte är något fan av just FX-loopar på stärkare. Använder dem aldrig för att jag upplever att de är tone-suckers 😑

Tap tempo:ar ju alla delayer och nyttjar inte reverb-pedalen till stora grejer 😑

(Det sköter jag i Cubase)

Mjamendåså.. 😑

Postat (redigerat)

Doppelpöst 😮

Redigerat av CHAE
Postat

"blöta utan och gröta!"

Gröth är goth 😑

Postat

Mannagrynsgröt med sylt och kanel är så jädrans goth!

Sülth och kamel är goth men i vår familj favoriserar vi äppelmos i vår männagrühnsgröth 😑

Postat

Varför börjar jag alltid Komplete installeringen på kvällstid? [...]

Trasig DNA-stege? 😳🙁

Postat

Trasig DNA-stege? 😳🙁

Måste vara något sådant. 😱

Verkar dock gå snabbare på denna datorn än på imackan. har 2 skivor kvar och jag började vid 11-halv 12. Senast tog det typ 3 timmar.

Postat

Vunnit på lotto? 😛

Tjänar pengar både som lastbilschaffis o musiker! Härliga tider faktiskt! Jag ska iväg till Dalarnas allra innersta bonn-Åvävla-Sista-Färden-Trakter idag o hämta lingon. Jag får bla dra pallyftare över gräsmattor och grusgångar. Så lastningen är jävligt svettig. Men bonus är att jag får se hela Sverige. Har varit uppe i Lappland o hämta hjortron också.

Fast jag hinner fan inte använda grejerna... Spelade lite på stratan i går kväll, jävlar vad den låter o känns bra ändå.

Ha de bra i längsta, dit jag ska finns inget internet, ses i kväll. Om jag inte hamnar i nån kannibalgryta...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.