Naymari Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Nu har jag mycket nya leksaker. Två st sE4400a och en T.Bone svanhalsmick till ak gitarrerna plus tvingfäste. Kollade nyss att alla mickarna funkar. Den ena sE4400a hade inget shockmount, men jag köpte Thomanns billigaste för småmembranare o det funkar skitbra. 89 kr. Sen har jag ju ny strata oxå. Holy shit va me pengar Vunnit på lotto? 😛
Naymari Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Mat och hyra då? Jag har pengar kvar så det räcker och blir över. Med pengarna jag har kvar från lönen samt resterande på sparkontot hade jag kunnat klara mig 3-4 månader utan studielån. Men jag har lån ändå. Så det går ingen nöd än 🙂
CHAE Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Jag har pengar kvar så det räcker och blir över. Med pengarna jag har kvar från lönen samt resterande på sparkontot hade jag kunnat klara mig 3-4 månader utan studielån. Men jag har lån ändå. Så det går ingen nöd än 🙂 va GOTT
SadamJR Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Jag har pengar kvar så det räcker och blir över. Med pengarna jag har kvar från lönen samt resterande på sparkontot hade jag kunnat klara mig 3-4 månader utan studielån. Men jag har lån ändå. Så det går ingen nöd än 🙂 Men i somras?
SadamJR Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Va? God fucking dääämn vad EpicVerb är grümt 🥰🙂 Finns det presets? Oj då.
CHAE Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Finns det presets? Oj då. Ja punchis, det finns presets 😑 MenvahettreäääÄ vad hände där sadam? 😮
CHAE Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 (redigerat) Ser ut att kunna bli en Jet City JCA20H i en framtid nära mig 🥰😑 Provspelade en idag. Jävligt gott och finfin break-up. Den har dock inga presets. Inte ens FX-loop. Det gör ingenting eftersom att den lät mummamums-gott från början 🙂 Redigerat 23 augusti 2013 av CHAE
Naymari Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Ser ut att kunna bli en Jet City JCA20H i en framtid nära mig 🥰😑 Provspelade en idag. Jävligt gott och finfin break-up. Den har dock inga presets. Inte ens FX-loop. Det gör ingenting eftersom att den lät mummamums-gott från början 🙂 🙁
CHAE Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 (redigerat) 🙁 Att den inte har FX-loop är inget att vara ledsen över, Nay 😮 Redigerat 23 augusti 2013 av CHAE
Naymari Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 (redigerat) Att den inte har FX-loop är inget att vara ledsen över, Nay 😮 Hur ska du då kunna köra temposynkade delayer och feta reverber utan att gröta? o: "blöta utan och gröta!" Redigerat 23 augusti 2013 av Naymari
CHAE Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Hur ska du då kunna köra temposynkade delayer och feta reverber utan att gröta? o: För att jag inte är något fan av just FX-loopar på stärkare. Använder dem aldrig för att jag upplever att de är tone-suckers 😑 Tap tempo:ar ju alla delayer och nyttjar inte reverb-pedalen till stora grejer 😑 (Det sköter jag i Cubase)
Naymari Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 För att jag inte är något fan av just FX-loopar på stärkare. Använder dem aldrig för att jag upplever att de är tone-suckers 😑 Tap tempo:ar ju alla delayer och nyttjar inte reverb-pedalen till stora grejer 😑 (Det sköter jag i Cubase) Mjamendåså.. 😑
CHAE Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 (redigerat) Doppelpöst 😮 Redigerat 23 augusti 2013 av CHAE
CHAE Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Hur ska du då kunna köra temposynkade delayer och feta reverber utan att gröta? o: "blöta utan och gröta!" Gröth är goth 😑
Naymari Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Gröth är goth 😑 Mannagrynsgröt med sylt och kanel är så jädrans goth!
Naymari Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Varför börjar jag alltid Komplete installeringen på kvällstid? Vi alla vet att det tar en jävla tid. 😊
CHAE Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Mannagrynsgröt med sylt och kanel är så jädrans goth! Sülth och kamel är goth men i vår familj favoriserar vi äppelmos i vår männagrühnsgröth 😑
CHAE Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Varför börjar jag alltid Komplete installeringen på kvällstid? [...] Trasig DNA-stege? 😳🙁
Naymari Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Trasig DNA-stege? 😳🙁 Måste vara något sådant. 😱 Verkar dock gå snabbare på denna datorn än på imackan. har 2 skivor kvar och jag började vid 11-halv 12. Senast tog det typ 3 timmar.
SadamJR Postat 24 augusti 2013 Postat 24 augusti 2013 MenvahettreäääÄ vad hände där sadam? 😮 För många bollar, och ingen av dom i luften.
SadamJR Postat 24 augusti 2013 Postat 24 augusti 2013 Nu har jag fått fiddens låt på hjärnan. Alltid är det nåt skit.
Guitar Nilsson Postat 24 augusti 2013 Postat 24 augusti 2013 Vunnit på lotto? 😛 Tjänar pengar både som lastbilschaffis o musiker! Härliga tider faktiskt! Jag ska iväg till Dalarnas allra innersta bonn-Åvävla-Sista-Färden-Trakter idag o hämta lingon. Jag får bla dra pallyftare över gräsmattor och grusgångar. Så lastningen är jävligt svettig. Men bonus är att jag får se hela Sverige. Har varit uppe i Lappland o hämta hjortron också. Fast jag hinner fan inte använda grejerna... Spelade lite på stratan i går kväll, jävlar vad den låter o känns bra ändå. Ha de bra i längsta, dit jag ska finns inget internet, ses i kväll. Om jag inte hamnar i nån kannibalgryta...
Recommended Posts