Naymari Postat 22 augusti 2013 Postat 22 augusti 2013 Du vet väl inte vad han har i kartongerna. Nu förstod jag ingenting.. Som vanligt då alltså.
Fidden Postat 22 augusti 2013 Postat 22 augusti 2013 Undrar vad örfilar tillför akustiken? Undrar vad din mamma tillför akustiken?
Fidden Postat 22 augusti 2013 Postat 22 augusti 2013 Kul! Men vad känner du för att göra då? Chilla 😎
SadamJR Postat 22 augusti 2013 Postat 22 augusti 2013 Nu förstod jag ingenting.. Som vanligt då alltså. Han kan ju ha dämpningsmaterial i kartongerna.
Naymari Postat 22 augusti 2013 Postat 22 augusti 2013 Han kan ju ha dämpningsmaterial i kartongerna. Vad har det med en örfil och göra?
SadamJR Postat 22 augusti 2013 Postat 22 augusti 2013 Vad har det med en örfil och göra? Ikväll förstår jag inte vad folk skriver. Ska du fortsätta att längsta från växjö.
Naymari Postat 22 augusti 2013 Postat 22 augusti 2013 Ikväll förstår jag inte vad folk skriver. Ska du fortsätta att längsta från växjö. Absolut. Jag kommer ha betydligt mindre tillgång till internet och ha mindre tid till övers. Men jag tittar till er så allt står rätt till. 2
SadamJR Postat 22 augusti 2013 Postat 22 augusti 2013 Absolut. Jag kommer ha betydligt mindre tillgång till internet och ha mindre tid till övers. Men jag tittar till er så allt står rätt till. Jaha.
SadamJR Postat 22 augusti 2013 Postat 22 augusti 2013 Absolut. Jag kommer ha betydligt mindre tillgång till internet och ha mindre tid till övers. Men jag tittar till er så allt står rätt till. Ingår det inte internet i en studentlägenhet? Det trodde jag var gängse.
CHAE Postat 22 augusti 2013 Postat 22 augusti 2013 Absolut. Jag kommer ha betydligt mindre tillgång till internet och ha mindre tid till övers. Men jag tittar till er så allt står rätt till. 🥰 Ska tänka på dig om jag funtar på att sälja av något igen 😛 (För satan; Nay har ju köpt in sig på halva min gamla rigg 😄😎 ) 🥰 Ska tänka på dig om jag funtar på att sälja av något igen 😛 (För satan; Nay har ju köpt in sig på halva min gamla rigg 😄😎 ) ...men han har fortfarande för lite grejer 🙁😠
D Vibe Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Att sitta och förfölja bilar i googles Street view är fantastiskt tidsfördriv. Jag tror jag mötte Googles kamerabil på vägen hem häromdagen 😮 . Eller så var det någon annan som också vill ha streetviews.
Neosus Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Tror han tog illa vid sig om pratet om droger. Verkade så 🙁 😕 Nej inte tog jag illa vid mig! Varför skulle jag det?
Naymari Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Ingår det inte internet i en studentlägenhet? Det trodde jag var gängse. Jo. Men efter oktober har jag inte tillgång till 3G nätet längre. 🥰 Ska tänka på dig om jag funtar på att sälja av något igen 😛 (För satan; Nay har ju köpt in sig på halva min gamla rigg 😄😎 ) ...men han har fortfarande för lite grejer 🙁😠 Du kan sälja av din laneystärk m. Palmer för en femma till mig. Tycker jag ☺️ Jag tror jag mötte Googles kamerabil på vägen hem häromdagen 😮 . Eller så var det någon annan som också vill ha streetviews. Var den vit/grön och hade en boll på en pinne fast i taket? Stod det Google på den? Nej inte tog jag illa vid mig! Varför skulle jag det? Min personliga tolkning av ditt inlägg du skrev. 😑 Grahnis! 🥰
SadamJR Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Jo. Men efter oktober har jag inte tillgång till 3G nätet längre. Är det inte fast bredband där?
Naymari Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Är det inte fast bredband där? Jo. Jag har 10mbits fiber i väggen.
Micke H Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Köpte du inte nåt liknande nyligen? Köper ofta Dream Theater-grejor.
SadamJR Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Köper ofta Dream Theater-grejor. Finns dom inte på spotify?
Micke H Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Finns dom inte på spotify? Inte livefilmer. Dessutom så gillar jag att stötta banden jag gillar genom att köpa deras produkter i fysisk form.
CHAE Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Inte livefilmer. Dessutom så gillar jag att stötta banden jag gillar genom att köpa deras produkter i fysisk form. Håller med 🙂 Så Sadam, när blir du mod?
SadamJR Postat 23 augusti 2013 Postat 23 augusti 2013 Håller med 🙂 Så Sadam, när blir du mod? Väntar bara på att stålbröst ska höra av sej.
Recommended Posts