slejnard Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 ja! Lovad vare kaffet som kommer i herrans namn! ☺️
D Vibe Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 😱 Jobbigt för han! 🙁 Jorå, men det har varit värre gånger.. 🙂 .. Det är ju sånt som barn får och som man som barnförälder får räkna med.
D Vibe Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 De vart en selma ida! 😑 🥰 .. ja, jag är en tjockis. Who the fuck cares, semla är gott ändå 😉
slejnard Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 De vart en selma ida! 😑 gotta! blir kaffe å en kaka här strax. 🥰 .. ja, jag är en tjockis. Who the fuck cares, semla är gott ändå 😉 vistt äre! 😄
D Vibe Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 (redigerat) Vargen.. Redigerat 4 februari 2013 av D Vibe
Naymari Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 Thomann har börjat skicka med UPS istället för DHL. De Kör lastbilarna in genom dankmark istället för att bara båta dem över till mamlö 😮
CHAE Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 http://youtu.be/sNiQt8QLEiA HAH 😆😄 En sån ska ja köpa! 😑 😆 Thomann har börjat skicka med UPS istället för DHL. De Kör lastbilarna in genom dankmark istället för att bara båta dem över till mamlö 😮 Då är snart ditt studiobord framme? 😮
Naymari Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 😆 Då är snart ditt studiobord framme? 😮 UPS Sa att det var i danmark kl. 11 idag. Fast de beräknar att det ska vara framme på onsdag, I don't see how.
CHAE Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 (redigerat) UPS Sa att det var i danmark kl. 11 idag. Fast de beräknar att det ska vara framme på onsdag, I don't see how. I vilket fall som helst blir det ett stoooooort och skapligt tungt paket 🙂😑 Redigerat 4 februari 2013 av CHAE
Naymari Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 I vilket fall som helst blir det ett stoooooort och skapligt tungt paket 🙂😑 45 kg enligt thomann. Sen ligger mitt ställ i ett annat paket på 4 kg 😑
CHAE Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 45 kg enligt thomann. Sen ligger mitt ställ i ett annat paket på 4 kg 😑 Jag kånkade det där jävla paketet upp för tre trappor... Så gjorde vi förr i världen 😏 Ni ungdomar använder väl teleportation till dylika transporter? 😕
Naymari Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 Jag kånkade det där jävla paketet upp för tre trappor... Så gjorde vi förr i världen 😏 Ni ungdomar använder väl teleportation till dylika transporter? 😕 😆 1 trång trappa är det jag har 😑 Ska försöga tajma så ja e himma åsså så ja slibber ta bijlen te Ica för att få him dä 😑
Naymari Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 Pass på, 90-talister förstår inte ironi.. 😛 Jofan!
Recommended Posts