Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😱

Jobbigt för han! 🙁

Jorå, men det har varit värre gånger.. 🙂 .. Det är ju sånt som barn får och som man som barnförälder får räkna med.

Postat

De vart en selma ida! 😑

🥰

.. ja, jag är en tjockis. Who the fuck cares, semla är gott ändå 😉

Postat

Thomann har börjat skicka med UPS istället för DHL. De Kör lastbilarna in genom dankmark istället för att bara båta dem över till mamlö 😮

Postat

http://youtu.be/sNiQt8QLEiA

HAH 😆😄

En sån ska ja köpa! 😑

😆

Thomann har börjat skicka med UPS istället för DHL. De Kör lastbilarna in genom dankmark istället för att bara båta dem över till mamlö 😮

Då är snart ditt studiobord framme? 😮

Postat

😆

Då är snart ditt studiobord framme? 😮

UPS Sa att det var i danmark kl. 11 idag. Fast de beräknar att det ska vara framme på onsdag, I don't see how.
Postat (redigerat)

UPS Sa att det var i danmark kl. 11 idag. Fast de beräknar att det ska vara framme på onsdag, I don't see how.

I vilket fall som helst blir det ett stoooooort och skapligt tungt paket 🙂😑

Redigerat av CHAE
Postat

I vilket fall som helst blir det ett stoooooort och skapligt tungt paket 🙂😑

45 kg enligt thomann. Sen ligger mitt ställ i ett annat paket på 4 kg 😑
Postat

45 kg enligt thomann. Sen ligger mitt ställ i ett annat paket på 4 kg 😑

Jag kånkade det där jävla paketet upp för tre trappor... Så gjorde vi förr i världen 😏 Ni ungdomar använder väl teleportation till dylika transporter? 😕

Postat

Jag kånkade det där jävla paketet upp för tre trappor... Så gjorde vi förr i världen 😏 Ni ungdomar använder väl teleportation till dylika transporter? 😕

😆 1 trång trappa är det jag har 😑

Ska försöga tajma så ja e himma åsså så ja slibber ta bijlen te Ica för att få him dä 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.