Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Gjorde en kreativ bild i helgen. Som heter Crane in a Bottle. ☺️

Tog först en bild utan flaska på kranen bakom och sedan en med flaskan framför. Sedan trixa i Photoshop så kranen kommer fram i flaskan. Guhuhu. Ska göra en ännu bättre med en stor liggandes flaska som innehåller ett skepp, smart va.

crane_in_a_bottle_by_josefsnabb-d6ipdg3.jpg

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

I dag fick jag höra att jag kört sönder en del av ett häststaket i natt med lastbilen där jag hämtade blåbär. Det var helt kolsvart i backspeglarna när jag smög därifrån på en skitsmal o svängd grusinfart med hästhagen på ena sidan, så jag såg onte ett skit i backspegeln vad bakhjulen hade för sig haha. Jag körde så mkt åt andra hållet jag vågade, var in i träden så det knakade på den sidan. Karln i huset hade ringt till åkeriet o berättat det lugnt o sansat. Men frun hade varit tvärförbannad nå helt hemst.

Törs jag hämta lingon där nästa gång?

Link to comment
Dela på andra sajter

I dag fick jag höra att jag kört sönder en del av ett häststaket i natt med lastbilen där jag hämtade blåbär. Det var helt kolsvart i backspeglarna när jag smög därifrån på en skitsmal o svängd grusinfart med hästhagen på ena sidan, så jag såg onte ett skit i backspegeln vad bakhjulen hade för sig haha. Jag körde så mkt åt andra hållet jag vågade, var in i träden så det knakade på den sidan. Karln i huset hade ringt till åkeriet o berättat det lugnt o sansat. Men frun hade varit tvärförbannad nå helt hemst.

Törs jag hämta lingon där nästa gång?

Bra gjort, Nilsson 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...