Memphis Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 (redigerat) Gjorde en kreativ bild i helgen. Som heter Crane in a Bottle. ☺️ Tog först en bild utan flaska på kranen bakom och sedan en med flaskan framför. Sedan trixa i Photoshop så kranen kommer fram i flaskan. Guhuhu. Ska göra en ännu bättre med en stor liggandes flaska som innehåller ett skepp, smart va. Redigerat 18 augusti 2013 av Memphis
SadamJR Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Vilken jävla film. Shoot out i en persons dröm och alla är med. För lite stråkar oxå.
Memphis Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Vilken jävla film. Shoot out i en persons dröm och alla är med. För lite stråkar oxå. Otroligt luddig beskrivning så jag inte har en aning om du gillade filmen eller inte.
slejnard Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Kollar animalplanet. Hela tvn fylld med djur! 😮
Memphis Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 (redigerat) Cool bild Memphis! Thx Slejjo le nerdo! Jag har verkligen fastnat för fotografering. Man får snabbt resultat och det är lätt att vara kreativ. Gjorde en profil på Deviant Art idag http://josefsnabb.de...rt.com/gallery/ Redigerat 18 augusti 2013 av Memphis
slejnard Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Thx Slejjo le nerdo! Jag har verkligen fastnat för fotografering. Man får snabbt resultat och det är lätt att vara kreativ. Gjorde en profil på Deviart Art idag http://josefsnabb.deviantart.com/gallery/ Riktigt schyssta bilder! Du har öga för det där.
SadamJR Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Otroligt luddig beskrivning så jag inte har en aning om du gillade filmen eller inte. Jag tittade bara i tio minuter.
Zakyath Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Jag tittade bara i tio minuter. Den är svår att komma in i men å så värt det är
SadamJR Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Den är svår att komma in i men å så värt det är Har inte den typen av tålamod längre.
Micke H Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Den är svår att komma in i men å så värt det är Som våldtäktsmannen sa.
Guitar Nilsson Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 I dag fick jag höra att jag kört sönder en del av ett häststaket i natt med lastbilen där jag hämtade blåbär. Det var helt kolsvart i backspeglarna när jag smög därifrån på en skitsmal o svängd grusinfart med hästhagen på ena sidan, så jag såg onte ett skit i backspegeln vad bakhjulen hade för sig haha. Jag körde så mkt åt andra hållet jag vågade, var in i träden så det knakade på den sidan. Karln i huset hade ringt till åkeriet o berättat det lugnt o sansat. Men frun hade varit tvärförbannad nå helt hemst. Törs jag hämta lingon där nästa gång?
CHAE Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 I dag fick jag höra att jag kört sönder en del av ett häststaket i natt med lastbilen där jag hämtade blåbär. Det var helt kolsvart i backspeglarna när jag smög därifrån på en skitsmal o svängd grusinfart med hästhagen på ena sidan, så jag såg onte ett skit i backspegeln vad bakhjulen hade för sig haha. Jag körde så mkt åt andra hållet jag vågade, var in i träden så det knakade på den sidan. Karln i huset hade ringt till åkeriet o berättat det lugnt o sansat. Men frun hade varit tvärförbannad nå helt hemst. Törs jag hämta lingon där nästa gång? Bra gjort, Nilsson 😆
Fidden Postat 19 augusti 2013 Postat 19 augusti 2013 (redigerat) Jag sitter och skiter. En riktig praktkorv blev det, även om autocorrect ville ändra till en fruktkorg. Smärtan 😳 Redigerat 19 augusti 2013 av Fidden
SadamJR Postat 19 augusti 2013 Postat 19 augusti 2013 Jag sitter och skiter. En riktig praktkorv blev det, även om autocorrect ville ändra till en fruktkorg. Smärtan 😳 Då var det väl tur att det inte var en fruktkorg.
Micke H Postat 19 augusti 2013 Postat 19 augusti 2013 Jag sitter och skiter. En riktig praktkorv blev det, även om autocorrect ville ändra till en fruktkorg. Smärtan 😳 😆😱
slejnard Postat 19 augusti 2013 Postat 19 augusti 2013 snart lunch! 😆 blir köttfärs å mos! 😑 GOTT VA?!?!
Recommended Posts