Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Gjorde en kreativ bild i helgen. Som heter Crane in a Bottle. ☺️

Tog först en bild utan flaska på kranen bakom och sedan en med flaskan framför. Sedan trixa i Photoshop så kranen kommer fram i flaskan. Guhuhu. Ska göra en ännu bättre med en stor liggandes flaska som innehåller ett skepp, smart va.

crane_in_a_bottle_by_josefsnabb-d6ipdg3.jpg

Redigerat av Memphis
Postat

Vilken jävla film. Shoot out i en persons dröm och alla är med. För lite stråkar oxå.

Otroligt luddig beskrivning så jag inte har en aning om du gillade filmen eller inte.
Postat

I dag fick jag höra att jag kört sönder en del av ett häststaket i natt med lastbilen där jag hämtade blåbär. Det var helt kolsvart i backspeglarna när jag smög därifrån på en skitsmal o svängd grusinfart med hästhagen på ena sidan, så jag såg onte ett skit i backspegeln vad bakhjulen hade för sig haha. Jag körde så mkt åt andra hållet jag vågade, var in i träden så det knakade på den sidan. Karln i huset hade ringt till åkeriet o berättat det lugnt o sansat. Men frun hade varit tvärförbannad nå helt hemst.

Törs jag hämta lingon där nästa gång?

Postat

I dag fick jag höra att jag kört sönder en del av ett häststaket i natt med lastbilen där jag hämtade blåbär. Det var helt kolsvart i backspeglarna när jag smög därifrån på en skitsmal o svängd grusinfart med hästhagen på ena sidan, så jag såg onte ett skit i backspegeln vad bakhjulen hade för sig haha. Jag körde så mkt åt andra hållet jag vågade, var in i träden så det knakade på den sidan. Karln i huset hade ringt till åkeriet o berättat det lugnt o sansat. Men frun hade varit tvärförbannad nå helt hemst.

Törs jag hämta lingon där nästa gång?

Bra gjort, Nilsson 😆

Postat (redigerat)

Jag sitter och skiter. En riktig praktkorv blev det, även om autocorrect ville ändra till en fruktkorg. Smärtan 😳

Redigerat av Fidden
Postat

Jag sitter och skiter. En riktig praktkorv blev det, även om autocorrect ville ändra till en fruktkorg. Smärtan 😳

Då var det väl tur att det inte var en fruktkorg.

Postat

😆😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.