Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Är inception med Leonardo DiCaprio En bra film?

Den är bra, kan tyckas svår, för man behöver tänka för att hänga med. Första gången man ser den blir man lite förvirrad mot slutet. Men den är spännande och konceptet för storyn är nytänkande, grymma effekter och bra filmmusik av le maestro Hans Zimmer. Speciell film så folk brukar antingen älska eller hata den. Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Den är bra, kan tyckas svår, för man behöver tänka för att hänga med. Första gången man ser den blir man lite förvirrad mot slutet. Men den är spännande och konceptet för storyn är nytänkande, grymma effekter och bra filmmusik av le maestro Hans Zimmer. Speciell film så folk brukar antingen älska eller hata den.

Tänka? Fy fan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo visst, han har ju en typisk stil me sina stråkar och bombastiska väggar av blås och pukor. Men det är bra kompositioner och han kan göra mycket annat också. Lyssna tex på musiken från filmen The Holiday. Helt sinnes bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fastnade vid macken redan innan frukost, och har tydligen suttit här hela dagen 🤪

Nåväl, sången är bara en slask men arret känns ganska klart tror jag. Funkar det?

http://www.crumble-zone.com/mp3/Intothecrowd_slask1.mp3

Skitnice ju! Gillar sången o stilen på låten. Arpeggiosyntharna som fäjdade in o ut var härliga. Lite Owl City feeling på dom. Mycket snygga smådetaljer överallt. Pianot som kom igång på slutet var stiligt.

Du e ju duktig Fiddeman, du borde släppa något.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skitnice ju! Gillar sången o stilen på låten. Arpeggiosyntharna som fäjdade in o ut var härliga. Lite Owl City feeling på dom. Mycket snygga smådetaljer överallt. Pianot som kom igång på slutet var stiligt.

Du e ju duktig Fiddeman, du borde släppa något.

Tack 🥰

Jag följde ditt råd och släppte en smörgås på golvet.

Nu ska jag städa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...