Zakyath Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Nu har jag listat ut hur jag byter strängar på gitarren... Var väldigt enkelt 😄 riktigt skönt med nya strängar på nya guran till nya stärkaren å lite ny delay på det! Men nu blir det kräftskiva 😮
Memphis Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Kräftskiva vore jävkligt nice. Får man komma? :😕
SadamJR Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Är inception med Leonardo DiCaprio En bra film?
Memphis Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 (redigerat) Är inception med Leonardo DiCaprio En bra film? Den är bra, kan tyckas svår, för man behöver tänka för att hänga med. Första gången man ser den blir man lite förvirrad mot slutet. Men den är spännande och konceptet för storyn är nytänkande, grymma effekter och bra filmmusik av le maestro Hans Zimmer. Speciell film så folk brukar antingen älska eller hata den. Redigerat 18 augusti 2013 av Memphis
SadamJR Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Den är bra, kan tyckas svår, för man behöver tänka för att hänga med. Första gången man ser den blir man lite förvirrad mot slutet. Men den är spännande och konceptet för storyn är nytänkande, grymma effekter och bra filmmusik av le maestro Hans Zimmer. Speciell film så folk brukar antingen älska eller hata den. Tänka? Fy fan!
Zakyath Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Kräftskiva vore jävkligt nice. Får man komma? :😕 Bara komma förbi, är hos min farmor 😄 Är inception med Leonardo DiCaprio En bra film? Svar ja!
Memphis Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Bara komma förbi, är hos min farmor 😄 Fett. 😄 Den verkar lite new age-aktig. Men kom igeeeennnn, bara se den.
SadamJR Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Men kom igeeeennnn, bara se den. Och så är det den där zimmer. Tänk om han kunde börja använda stråkar.
Memphis Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Och så är det den där zimmer. Tänk om han kunde börja använda stråkar. 😆
Memphis Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Jo visst, han har ju en typisk stil me sina stråkar och bombastiska väggar av blås och pukor. Men det är bra kompositioner och han kan göra mycket annat också. Lyssna tex på musiken från filmen The Holiday. Helt sinnes bra.
Fidden Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Fastnade vid macken redan innan frukost, och har tydligen suttit här hela dagen 🤪 Nåväl, sången är bara en slask men arret känns ganska klart tror jag. Funkar det? Your browser does not support the HTML5 audio tag
slejnard Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Ser ingen länk i iPhone. 🙁 Har du soundcloudlänk?
Memphis Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Fastnade vid macken redan innan frukost, och har tydligen suttit här hela dagen 🤪 Nåväl, sången är bara en slask men arret känns ganska klart tror jag. Funkar det? Your browser does not support the HTML5 audio tag Skitnice ju! Gillar sången o stilen på låten. Arpeggiosyntharna som fäjdade in o ut var härliga. Lite Owl City feeling på dom. Mycket snygga smådetaljer överallt. Pianot som kom igång på slutet var stiligt. Du e ju duktig Fiddeman, du borde släppa något.
Fidden Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 (redigerat) Ser ingen länk i iPhone. 🙁 Har du soundcloudlänk? Näe 🙁 men du kan få en hederlig länk. http://www.crumble-zone.com/mp3/Intothecrowd_slask1.mp3 Redigerat 18 augusti 2013 av Fidden
Fidden Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Skitnice ju! Gillar sången o stilen på låten. Arpeggiosyntharna som fäjdade in o ut var härliga. Lite Owl City feeling på dom. Mycket snygga smådetaljer överallt. Pianot som kom igång på slutet var stiligt. Du e ju duktig Fiddeman, du borde släppa något. Tack 🥰 Jag följde ditt råd och släppte en smörgås på golvet. Nu ska jag städa.
slejnard Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Lyckades med länken! 😄 Skön låt fidden! Har inget att gnälla över. Limma in sången liiiiite mer med musiken kanske. Men det kan va iPhonelyssningen som spökar. Bra jobbat! Sluta skräpa ner med smörgåsar! 😠
Memphis Postat 18 augusti 2013 Postat 18 augusti 2013 Tack 🥰 Jag följde ditt råd och släppte en smörgås på golvet. Nu ska jag städa. xD
Recommended Posts