Naymari Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Jag har hamnat i forumets papperskorg! 😮 Sopa! Höhö 😛
Neosus Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Näe om man skulle ta och ta sig en fika kanske? Banne mej!
Zakyath Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 hann inte med någon inspelning idag hehe.. det får vänta däremot har jag fått i mig en semla 😑
slejnard Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 va gott ☺️ med semlan asså. inte att du inte hann spela in! 😮
Zakyath Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 ja jo verkligen! får ta det en annan dag... har fått överta en väns gamla dator så ska köra in min gamla firewire-port i den och börja spela in på den istället 🙂 ska bli skönt som attan att inte ha en krånglande dator... den jag har nu tror jag har trasigt moderkort, verkar vara allvarliga problem med strömförsörjningen 😄
slejnard Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 skönt me ny dator. min smider på felfritt! kommer snart flytta ut på landet så då blir det enbart en musikburk....inget bredband där inte. får surra med er via iphonen då.
slejnard Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 det krångliga blir att göra nätsamarbeten. men får spela in....sen till usb...sen skicka från datorn på jobbet.
Zakyath Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 ja, det är ju banne mej jobbigt... men det blir bra, blir bra 😑 jag tror nog jag hade fått bra mycket mer gjort utan internetlina..
SadamJR Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 ja, det är ju banne mej jobbigt... men det blir bra, blir bra 😑 jag tror nog jag hade fått bra mycket mer gjort utan internetlina.. Och med bättre karaktär.
D Vibe Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 Har VAB:at många gånger redan iår, och februari ska tydligen vara värst.
Neosus Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 Och jag som trodde man kunde äta det... Jahaja! ☺️
D Vibe Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 ☺️ Igår kräktes sonen, så det känns iofs rätt opassande 😄
Recommended Posts