Memphis Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 Jag menar datorer blir ju smittade av virus ibland.
Memphis Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 Det är lite roligt att man kan anmäla sina egna inlägg. Är det till för fylleinlägg man ångrar dagen efter eller? xD
Neosus Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 Frågan e om de e de som e frågan de e frågan de! JÅH!!
SadamJR Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 Sittter det "bara" i muskelfästen eller vandrar det i leder också? Krya på sig! Det känns som att det sitter i själva musklerna.
Memphis Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 På tal om ugglor så har jag hittat ett snyggt motiv nu som jag överväger starkt att köra på som tatuering. Så jävla snygg.
SadamJR Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 På tal om ugglor så har jag hittat ett snyggt motiv nu som jag överväger starkt att köra på som tatuering. Så jävla snygg. Ska du ha den i ansiktet?
CHAE Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 Det är lite roligt att man kan anmäla sina egna inlägg. Är det till för fylleinlägg man ångrar dagen efter eller? xD Va fan har du sagt nu? 😏☺️ Det känns som att det sitter i själva musklerna. Mhm, segt nog men kanske "bra" att det sitter i muskelrna än så länge. Men attt gå till VC kan nog vara en bra idé. Fast sök akut om det börjar röra på sig och framförallt om du upplever yrsel.
Fidden Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 Tror även jag blivit smittad. Fast bara muskelvärk och matthet än så länge. Kände lite i halsen i morse också, men det har inte satt igång än.
SadamJR Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 Tror även jag blivit smittad. Fast bara muskelvärk och matthet än så länge. Kände lite i halsen i morse också, men det har inte satt igång än. Det konstiga är att jag inte känner mej så risig i övrigt som jag tycker att jag borde med den här muskelvärken.
Zakyath Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 skrev på ett annat forum att delfiner inte var lika smarta som människor - utifrån den aggressiva responsen jag fick börjar jag undra om jag inte hade fel.
CHAE Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 skrev på ett annat forum att delfiner inte var lika smarta som människor - utifrån den aggressiva responsen jag fick börjar jag undra om jag inte hade fel. Skönt att längstah finns då 😑
Zakyath Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 fan tappade en sträng häromdagen... verkar jävligt knepigt att byta på denna gura, fattar inte ens hur man får bort strängresten 😮
Neosus Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 Skönt att längstah finns då 😑 Inte för att det är någon större skillnad på IQ:n men iallafall såatte... 😑 fan tappade en sträng häromdagen... verkar jävligt knepigt att byta på denna gura, fattar inte ens hur man får bort strängresten 😮 Va äre för gura?
Micke H Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 Kanske var jag som smittade dig, här via längsta. 😕 Ni får använda skydd nästa gång. Northon ska väl ha nåt bra. På tal om ugglor så har jag hittat ett snyggt motiv nu som jag överväger starkt att köra på som tatuering. Så jävla snygg. Du kan uggla någon IRL genom att kavla upp tröjärmen! 😄
Zakyath Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 Inte för att det är någon större skillnad på IQ:n men iallafall såatte... 😑 Va äre för gura? Det är en fender strata med svajarm! Sitter bara massa skruvar överallt 😮
Neosus Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 Det är en fender strata med svajarm! Sitter bara massa skruvar överallt 😮 Skruva bort dom då.. 😱😑 Bra pagetopper hörru! Ninja'd. DU kan va en bra pagetoper!
Zakyath Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 Skruva bort dom då.. 😱😑 vågar inte riktigt 😮 känns som jag kommer sabba intonationen!
Neosus Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 vågar inte riktigt 😮 känns som jag kommer sabba intonationen! Ja, nä skruva inte bort.. 😄
Recommended Posts