Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Memphis är på stan å träffar kändisar! 😮

Japp som fan. 😄 Björn Gelotte var mig en jävligt trevligt snubbe. Berättade massa massa sköna grejer de gjort me bandet.

1000340_10151618650497879_284546657_n.jpg

Trött o sliten.. snart dags att sova. Menneh, tänker dock dela med mig av något från gårdagen först. 😄 I flera somrar nu så har jag sett en tjej kring området där jag bor... typ rätt ful i nyllet om jag skall vara ärlig, men perfekta fucking jävla tits och verkar lida av en BH-allergi. Denna sommar har inte varit ett undantag... sett henne vid flera tillfällen, ute och promenerandes med "frigående" bröst som hoppat fram och tillbaka inunder hennes t-shirt. Igår vid kanske 16:30-tiden tittade jag ut genom fönstret på kontoret och konstaterade att det blev allt mörkare på himlen. (Näe, ingen tutt-fia eller så heller som förgyllde dagen.. har aldrig sett den tjejen från mitt kontorsfönster). Jag bestämde mig för att avsluta arbetsdagen innan regnet. Låser datorn, stämplar ut och öppnar entredörren och himla-helvetet öppnar sig... årets störtregn tajmade min hemgång från jobbet perfekt. FML-faktorn kändes hög. Fuck it, jag vill hem! tänkte jag och drog iväg på cykeln ändå... 5 minuter in i cykelturen möter jag så denna tjej som råkade vara på promenad när det började regna. Gick från tokirriterad till toknöjd på säker 50ms. En wet tshirt-competition när man minst anar det men som mest behöver det, en torsdag efter jobbet när regnet öser ned... xD 😄

Ingen fredagsvideo men jag bjuder på "dagboksinlägg" istället. xD

😆🥰
Link to comment
Dela på andra sajter

Men vad i HE......

Äsch! Int så noga heller. Är ju ingen annan som är intresserad... Trökigt! 🙁

Mm. Intresset svalnade av rätt snabbt. Det kanske e bättre att låta det bli en spontangrej för dom som känner för det, när de känner för det, och inte så rutinmässigt.
Link to comment
Dela på andra sajter

Mm. Intresset svalnade av rätt snabbt. Det kanske e bättre att låta det bli en spontangrej för dom som känner för det, när de känner för det, och inte så rutinmässigt.

Chaering is caring 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska ni hitta på idag då? 😄

Det ska väl du skita i!! 😠😛

Vi är barnfria idag (bråzzan och hans tjej är barnvakt) och ska ut och vandra på Gränsö och plåta lite 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Det ska väl du skita i!! 😠😛

i3cbte.png

Meningen tycks sakna ett interrogativt pronomen.

Va fan ere me er era kukhuvuden! 😛

Vi är barnfria idag (bråzzan och hans tjej är barnvakt) och ska ut och vandra på Gränsö och plåta lite 😑

Okej, men va gott då. 😑
Link to comment
Dela på andra sajter

Nå väl, lite FLR Project i Dirty Loops-stil innan sängen dårå... http://www.youtube.com/watch?v=EL5o7lX8iA8 Varför i hela fucking kuk-helvete kan jag inte trycka jävla ENTER i min text här dårå? xD Känns som ett sepe-ärende man skulle bli tilldelad på jobbet. Orka lösa sånt med sin egen dator.

Grymme.

Var väääldigt likt Dirty loops. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Här får du en påse kuckelimuckmedicin. 😑

Krya på

Tack. Jag har muskelvärk som inte påminner om nåt annat jag varit med om. Bara att vända sej i sängen eller resa sej upp är skitknepigt. Börjar tro att det är nåt annat än vanlig influensa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sola skiner även i Sollefteå!

SÅDÄSÅ!! :ängry:

Tack. Jag har muskelvärk som inte påminner om nåt annat jag varit med om. Bara att vända sej i sängen eller resa sej upp är skitknepigt. Börjar tro att det är nåt annat än vanlig influensa.

Fasiken va jobbigt! Kanske dax att uppsöka sjukhuset?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack. Jag har muskelvärk som inte påminner om nåt annat jag varit med om. Bara att vända sej i sängen eller resa sej upp är skitknepigt. Börjar tro att det är nåt annat än vanlig influensa.

Sittter det "bara" i muskelfästen eller vandrar det i leder också?

Krya på sig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack. Jag har muskelvärk som inte påminner om nåt annat jag varit med om. Bara att vända sej i sängen eller resa sej upp är skitknepigt. Börjar tro att det är nåt annat än vanlig influensa.

Kanske var jag som smittade dig, här via längsta. 😕
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...