SadamJR Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Ingen fredagsvideo men jag bjuder på "dagboksinlägg" istället. xD Hade varit bra om du hade haft det på video. Hade du inte smartfonen med dej?
Pico Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Nå väl, lite FLR Project i Dirty Loops-stil innan sängen dårå... http://www.youtube.com/watch?v=EL5o7lX8iA8 Varför i hela fucking kuk-helvete kan jag inte trycka jävla ENTER i min text här dårå? xD Känns som ett sepe-ärende man skulle bli tilldelad på jobbet. Orka lösa sånt med sin egen dator.
Pico Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Hade varit bra om du hade haft det på video. Hade du inte smartfonen med dej? Ibland kan jag tycka mig sakna kulor menneh... orka va sån å filma. Hade ju iofs varit helt ok att ha ballar att fråga om man FICK filma/ta kort. xD
SadamJR Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Ibland kan jag tycka mig sakna kulor menneh... orka va sån å filma. Hade ju iofs varit helt ok att ha ballar att fråga om man FICK filma/ta kort. xD Det hade nog varit mer riskabelt än att bara filma.
Pico Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Det hade nog varit mer riskabelt än att bara filma. Men mina ballar är väluppfostrade... err.. wtf? xD
Zakyath Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Trött o sliten.. snart dags att sova. Menneh, tänker dock dela med mig av något från gårdagen först. 😄 I flera somrar nu så har jag sett en tjej kring området där jag bor... typ rätt ful i nyllet om jag skall vara ärlig, men perfekta fucking jävla tits och verkar lida av en BH-allergi. Denna sommar har inte varit ett undantag... sett henne vid flera tillfällen, ute och promenerandes med "frigående" bröst som hoppat fram och tillbaka inunder hennes t-shirt. Igår vid kanske 16:30-tiden tittade jag ut genom fönstret på kontoret och konstaterade att det blev allt mörkare på himlen. (Näe, ingen tutt-fia eller så heller som förgyllde dagen.. har aldrig sett den tjejen från mitt kontorsfönster). Jag bestämde mig för att avsluta arbetsdagen innan regnet. Låser datorn, stämplar ut och öppnar entredörren och himla-helvetet öppnar sig... årets störtregn tajmade min hemgång från jobbet perfekt. FML-faktorn kändes hög. Fuck it, jag vill hem! tänkte jag och drog iväg på cykeln ändå... 5 minuter in i cykelturen möter jag så denna tjej som råkade vara på promenad när det började regna. Gick från tokirriterad till toknöjd på säker 50ms. En wet tshirt-competition när man minst anar det men som mest behöver det, en torsdag efter jobbet när regnet öser ned... xD 😄 Ingen fredagsvideo men jag bjuder på "dagboksinlägg" istället. xD 😆
CHAE Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Men mina ballar är väluppfostrade [...] But of course they are 🥰
CHAE Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 (redigerat) Undrar om jag får en shit storm av punchis nu när jag gubbade mig och tillrättavisade honom i hans 2824783578235235238:e "Säljer min Maschine Mikro MkII"-tråd? 😕😆 Redigerat 16 augusti 2013 av CHAE
Neosus Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Unners hur läge e me han? Lite så där allmänt förvirrad verkar det som! Precis som jag! ☺️
SadamJR Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Unners hur läge e me han? Lite så där allmänt förvirrad verkar det som! Precis som jag! ☺️ Men i ditt fall blir det ju inte allmänt känt.
Pico Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Men i ditt fall blir det ju inte allmänt känt. Grahn går från oklarhet till oklarhet.
SadamJR Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Grahn går från oklarhet till oklarhet. Men han håller det ju här för det mesta, där vi är vana vid honom.
Neosus Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Fick förresten Chryslern såld. Haft den i knappt en vecka... 😆 Jag fick tebax pengarna iallafall och de vart kul att cruisa runt med den. Men mindre kul med ett tomt bensinkonto! 😱😊 Så nu letar jag en kombi med krok! 😳 Bra va?
Guitar Nilsson Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Kryssler... Det blir nog problem. Märker du att det börjar jävlas så gör dig av med den. Jag har spelat med raggarbandet utomhus, fan vad vi öste.
Guitar Nilsson Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Trött o sliten.. snart dags att sova. Menneh, tänker dock dela med mig av något från gårdagen först. 😄 I flera somrar nu så har jag sett en tjej kring området där jag bor... typ rätt ful i nyllet om jag skall vara ärlig, men perfekta fucking jävla tits och verkar lida av en BH-allergi. Denna sommar har inte varit ett undantag... sett henne vid flera tillfällen, ute och promenerandes med "frigående" bröst som hoppat fram och tillbaka inunder hennes t-shirt. Igår vid kanske 16:30-tiden tittade jag ut genom fönstret på kontoret och konstaterade att det blev allt mörkare på himlen. (Näe, ingen tutt-fia eller så heller som förgyllde dagen.. har aldrig sett den tjejen från mitt kontorsfönster). Jag bestämde mig för att avsluta arbetsdagen innan regnet. Låser datorn, stämplar ut och öppnar entredörren och himla-helvetet öppnar sig... årets störtregn tajmade min hemgång från jobbet perfekt. FML-faktorn kändes hög. Fuck it, jag vill hem! tänkte jag och drog iväg på cykeln ändå... 5 minuter in i cykelturen möter jag så denna tjej som råkade vara på promenad när det började regna. Gick från tokirriterad till toknöjd på säker 50ms. En wet tshirt-competition när man minst anar det men som mest behöver det, en torsdag efter jobbet när regnet öser ned... xD 😄 Ingen fredagsvideo men jag bjuder på "dagboksinlägg" istället. xD Vad pratade ni om då du stannade o hejade?
slejnard Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Trollade i bassträngstråden. 🙁 ska alltid hända igen! 😄 De-dem bl.a. Hemma från Luleå. Kul å se Rekyl!
SadamJR Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Trollade i bassträngstråden. 🙁 ska alltid hända igen! 😄 De-dem bl.a. Det har jag oxå gjort.
slejnard Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Det har jag oxå gjort. Tror inte ens metalcoresnubbar byter strängar så ofta. Följer den tråden med spänning 😑
SadamJR Postat 17 augusti 2013 Postat 17 augusti 2013 Museum of bad art. http://www.museumofbadart.org/collection/index.php
Recommended Posts