CHAE Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 😆 true dat Fast å andra sidan har ju klart och tydligt sagt att han vill ha många synthar så... Fast frågan är hur många som verkligen har fungerat 😳
SadamJR Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Käkade äpple och bet mig som sautan i kinden 😠 Fy för hälvette va de bloar!!! 😮 Det var ju tur i oturen att det var munnen du bet dej i. Där läker det snabbast.
CHAE Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Det var ju tur i oturen att det var munnen du bet dej i. Där läker det snabbast. Hade varit överjävligt att bita sig i ögonbrynen eller i örat 🙁 Då hade det inte bara varit katastrof utan jag hade sett sjukt dum ut med SÅ stora öron och ögonbryn 😮 xD
SadamJR Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Hade varit överjävligt att bita sig i ögonbrynen eller i örat 🙁 Då hade det inte bara varit katastrof utan jag hade sett sjukt dum ut med SÅ stora öron och ögonbryn 😮 xD Ja, inte vet jag var på din anatomi du placerar dina sockerläppar.
CHAE Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 (redigerat) Ja, inte vet jag var på din anatomi du placerar dina sockerläppar. 😮 * * * Nu bumpade jag punchis "Har aktiverat C7 Elements för många ggr"--tråd. Nu blir han säkert sur som vanligt 🙁 Redigerat 15 augusti 2013 av CHAE
CHAE Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Hur fan kunde "nya strängar till basen"-tråden spåra så jävla hårt? 😮🙁 Mvh Orolig mor
Memphis Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 En kompis skickade störande smileys på fejjan. Så jag kontrade: …………………...„„-~^^~„-„„_ ………………„-^*'' : : „'' : : : : *-„ …………..„-* : : :„„--/ : : : : : : : '\ …………./ : : „-* . .| : : : : : : : : '| ……….../ : „-* . . . | : : : : : : : : | ………...\„-* . . . . .| : : : : : : : :'| ……….../ . . . . . . '| : : : : : : : :| ……..../ . . . . . . . .'\ : : : : : : : | ……../ . . . . . . . . . .\ : : : : : : :| ……./ . . . . . . . . . . . '\ : : : : : / ….../ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*' ….'/ . . . . . . . . . . . . . . '| …/ . . . . . . . ./ . . . . . . .| ../ . . . . . . . .'/ . . . . . . .'| ./ . . . . . . . . / . . . . . . .'| '/ . . . . . . . . . . . . . . . .'| '| . . . . . \ . . . . . . . . . .| '| . . . . . . \„_^- „ . . . . .'| '| . . . . . . . . .'\ .\ ./ '/ . | | .\ . . . . . . . . . \ .'' / . '| | . . . . . . . . . . / .'/ . . .| | . . . . . . .| . . / ./ ./ . .|
Memphis Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Har installerat min SSD, jefflar va snabb datorn e nu. 😄
SadamJR Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 En kompis skickade störande smileys på fejjan. Så jag kontrade: …………………...„„-~^^~„-„„_ ………………„-^*'' : : „'' : : : : *-„ …………..„-* : : :„„--/ : : : : : : : '\ …………./ : : „-* . .| : : : : : : : : '| ……….../ : „-* . . . | : : : : : : : : | ………...\„-* . . . . .| : : : : : : : :'| ……….../ . . . . . . '| : : : : : : : :| ……..../ . . . . . . . .'\ : : : : : : : | ……../ . . . . . . . . . .\ : : : : : : :| ……./ . . . . . . . . . . . '\ : : : : : / ….../ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*' ….'/ . . . . . . . . . . . . . . '| …/ . . . . . . . ./ . . . . . . .| ../ . . . . . . . .'/ . . . . . . .'| ./ . . . . . . . . / . . . . . . .'| '/ . . . . . . . . . . . . . . . .'| '| . . . . . \ . . . . . . . . . .| '| . . . . . . \„_^- „ . . . . .'| '| . . . . . . . . .'\ .\ ./ '/ . | | .\ . . . . . . . . . \ .'' / . '| | . . . . . . . . . . / .'/ . . .| | . . . . . . .| . . / ./ ./ . .| Va smal den blev här. xD Självporträtt?
CHAE Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 (redigerat) Det där med SSD verkar spännande. Såg något typ av kit med en SSD-disk och tockenhäringa klonar-kit; http://m.netonnet.se/art/dator/komponenter/uppgraderingspaket/processorkylare--chassiflkt/corsair-ssdhddcloning240gbv300/190733.7958/ Kan det verkligen vara SÅ enkelt att föra över sin existerande C: (med OS, program etc) till en SSD-disk? 😳 Edith: ...och när man gjort den här kloningen av C: så kan man alltså tömma den och använda till annat, ja? Ja alltså att OS:et + allt annat körs från SSD-disken framöver och att C: helt tas ur ekvationen? Verkar som om memphy och mickeh bl a har koll 😑 Redigerat 15 augusti 2013 av CHAE
Neosus Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Jag tycker det verkar som hokus pokus! ...men gott är det! Gunatt! 😑
Micke H Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Det där med SSD verkar spännande. Såg något typ av kit med en SSD-disk och tockenhäringa klonar-kit; http://m.netonnet.se...00/190733.7958/ Kan det verkligen vara SÅ enkelt att föra över sin existerande C: (med OS, program etc) till en SSD-disk? 😳 Edith: ...och när man gjort den här kloningen av C: så kan man alltså tömma den och använda till annat, ja? Ja alltså att OS:et + allt annat körs från SSD-disken framöver och att C: helt tas ur ekvationen? Verkar som om memphy och mickeh bl a har koll 😑 Skenet bedrar. 🙁 Allt jag vet om SSD är att min nya bärbara har det och att den är lika snabb och tyst som jag är i sängen. ☺️ 🙁
CHAE Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Skenet bedrar. 🙁 Allt jag vet om SSD är att min nya bärbara har det och att den är lika snabb och tyst som jag är i sängen. ☺️ 🙁 🙁😑 'Kej... Memphy vet mer alltså. "Hej Yuzuf, ja behöver jelp 🙁"
SadamJR Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Skenet bedrar. 🙁 Allt jag vet om SSD är att min nya bärbara har det och att den är lika snabb och tyst som jag är i sängen. ☺️ Kan se en reklamkampanj där.
SadamJR Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Nu är chae inne och ger punch direkta order. Det här kan inte sluta väl.
SadamJR Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Nu är chae inne och ger punch direkta order. Det här kan inte sluta väl. Hur fan kunde hellpig fixa det där? Nu jävlar.
CHAE Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Hur fan kunde hellpig fixa det där? Nu jävlar. Vi får väl se hur många timmar det tar innan punchis startar en ny tråd... 🙂
CHAE Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Nu är chae inne och ger punch direkta order. Det här kan inte sluta väl. Fast punchis hittar ju inte sina egna trådar ändå... 😆
SadamJR Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Moderator 😑 Men ska det inte stå om man är moderator?
Recommended Posts