CHAE Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 😄 Hittade en melankolisk låt jag gillade på Soundcloud, musikanten kallar sig Elwingsson på Soundcloud. Här heter han Chae... 😊
Zakyath Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 hmm nu måste jag bara hitta en phaser, tremolo, rotary, flanger, chorus, compressor, noisegate och nån kul drive, sen har jag nog allt jag behöver 😑
CHAE Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 (redigerat) hmm nu måste jag bara hitta en phaser, tremolo, rotary, flanger, chorus, compressor, noisegate och nån kul drive, sen har jag nog allt jag behöver 😑 Återigen; kolla in EHX. Båda jag och nay tipsade om Memory Toy ur samma "serie" 🙂 MYCKET bra pedaler som passar plånboken 😑 Redigerat 15 augusti 2013 av CHAE
Zakyath Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 ska kika, men nog börja med att lista ut hur det här med delay fungerar 😆 tror bara reverse-funktionen kommer hålla mig fullt upptagen i några veckor
SadamJR Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 hmm nu måste jag bara hitta en phaser, tremolo, rotary, flanger, chorus, compressor, noisegate och nån kul drive, sen har jag nog allt jag behöver 😑 Bra idéer?
Zakyath Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 nja inga konkreta idéer, tycker bara gitarrer ska vara våta... eller snarare dyngsura ☺️
CHAE Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 nja inga konkreta idéer, tycker bara gitarrer ska vara våta... eller snarare dyngsura ☺️ Jag gillar reverb. Dock har jag svårt för asmycket fjäder-reverb.
Zakyath Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Aa det kan ju bli för mycket av allt. På tal om reverb så behöver jag såklart en reverbpedal också
Memphis Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 (redigerat) Var nyss till en musikaffär o skulle köpa en Bas-pedal me diverse effekter. Snubben i affärn som hjälpte mig hade ingen aning om hur man ställde in den jag provade. 😳 Han sade att det e bättre om jag köper den o provar hemma själv o lämna tillbaka om jag inte e nöjd. Men asså, vad ska man då me musikaffärer till xD Kan ju lika gärna beställa från Thomann då. Ska testa en annan musikaffär först. Sen var pedalen rätt dyr (1700) och så ingick ingen adaptersladd för ström. 😳 Redigerat 15 augusti 2013 av Memphis
CHAE Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Var nyss till en musikaffär o skulle köpa en Bas-pedal me diverse effekter. Snubben i affärn som hjälpte mig hade ingen aning om hur man ställde in den jag provade. 😳 Han sade att det e bättre om jag köper den o provar hemma själv o lämna tillbaka om jag inte e nöjd. Men asså, vad ska man då me musikaffärer till xD Kan ju lika gärna beställa från Thomann då. Ska testa en annan musikaffär först. Sen var pedalen rätt dyr (1700) och så ingick ingen adaptersladd för ström. 😳 Ghey ju 😏
CHAE Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Menphy kanske borde köpa pedaler på faktura, precis som punchis vill 😮 Fast han vill ju köpa mikar på faktura så det vart ju fel...
SadamJR Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Menphy kanske borde köpa pedaler på faktura, precis som punchis vill 😮 Fast han vill ju köpa mikar på faktura så det vart ju fel... Vet inte hur han har råd. Han har väl köpt varenda budgetsynt som finns på slutet, och dom funkar aldrig.
slejnard Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Aregawi vann. Skoj. Missade loppet själv. ( tog mig inte till final 😑 )
SadamJR Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Skoj. Missade loppet själv. ( tog mig inte till final 😑 ) Och inte stavfinalen heller. Du får satsa på nåt annat.
Memphis Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Ghey ju 😏 Jo lite så ja. De borde ha stenkoll på allt de säljer. Aregawi springer final 19.20. Det du memphis. Coudn´t care less. ☺️
SadamJR Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Coudn´t care less. ☺️ Tänk att du är en sån sportfåne. Du vet inget om sport.
CHAE Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Vet inte hur han har råd. Han har väl köpt varenda budgetsynt som finns på slutet, och dom funkar aldrig. 😆 true dat
CHAE Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Käkade äpple och bet mig som sautan i kinden 😠 Fy för hälvette va de bloar!!! 😮
SadamJR Postat 15 augusti 2013 Postat 15 augusti 2013 Käkade äpple och bet mig som sautan i kinden 😠 Fy för hälvette va de bloar!!! 😮 Det kan aldrig hända mej. Jag är allergisk mot äpplen.
Recommended Posts