Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

hmm nu måste jag bara hitta en phaser, tremolo, rotary, flanger, chorus, compressor, noisegate och nån kul drive, sen har jag nog allt jag behöver 😑

Återigen; kolla in EHX. Båda jag och nay tipsade om Memory Toy ur samma "serie" 🙂 MYCKET bra pedaler som passar plånboken 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

nja inga konkreta idéer, tycker bara gitarrer ska vara våta... eller snarare dyngsura ☺️

Jag gillar reverb. Dock har jag svårt för asmycket fjäder-reverb.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var nyss till en musikaffär o skulle köpa en Bas-pedal me diverse effekter. Snubben i affärn som hjälpte mig hade ingen aning om hur man ställde in den jag provade. 😳 Han sade att det e bättre om jag köper den o provar hemma själv o lämna tillbaka om jag inte e nöjd. Men asså, vad ska man då me musikaffärer till xD Kan ju lika gärna beställa från Thomann då. Ska testa en annan musikaffär först.

Sen var pedalen rätt dyr (1700) och så ingick ingen adaptersladd för ström. 😳

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Var nyss till en musikaffär o skulle köpa en Bas-pedal me diverse effekter. Snubben i affärn som hjälpte mig hade ingen aning om hur man ställde in den jag provade. 😳 Han sade att det e bättre om jag köper den o provar hemma själv o lämna tillbaka om jag inte e nöjd. Men asså, vad ska man då me musikaffärer till xD Kan ju lika gärna beställa från Thomann då. Ska testa en annan musikaffär först.

Sen var pedalen rätt dyr (1700) och så ingick ingen adaptersladd för ström. 😳

Ghey ju 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Menphy kanske borde köpa pedaler på faktura, precis som punchis vill 😮

Fast han vill ju köpa mikar på faktura så det vart ju fel...

Vet inte hur han har råd. Han har väl köpt varenda budgetsynt som finns på slutet, och dom funkar aldrig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...