Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Jag fimpar nog andra halvlek för morden i midsommer.

Även om det skulle inträffa en riktig rökare i krysset?

:erik:

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

TV-lik piggar alltid upp. Varför mår du inte bra?

Skrev redan i morse att jag hade fått en bug men det är ju ingen som bryr sej. Har känt mej risig några dar och vaknade i morse med vad som kändes som svår träningsverk i hela kroppen, och det är det knappast.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är lite läsning för den som använder gmail. http://www.dn.se/eko...il-inte-privat/

Läste precis det.

Även om jag inte är förvånad egentligen så tycker jag de är oväntat fräcka och tydliga med det. De borde varit öppna med det tidigare, även om det står i det finstilta avtalet som man aldrig läser och godkänner när man skapar nya konton. Varför ska Google dit o läsa för? Jag kan godta att NSA, FBI, FRA och liknande organisationer i undantag får läsa mailkorrespondenser vid misstanke av brott och i förebyggande syfte mot kriminalitet. Enda anledningen som jag ser det är att Google använder det för att sälja personlig information till annonsörer med riktad reklam. Pengar förstås.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Kungen kommer till byn på fredag 11.45 på kyrkmalmen och de vill att jag ska uppträda mellan 12-13.30 alldeles nära vid johannesgården ( café ). Shit asså tänk om kungen stannar till och lyssnar 😳 han ska äta lunch där vid församlingsgården kl 12.15 så risken/chansen finns. 😳 lite nervös vart jag allt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här lyder förfrågan:

Hej Janne! Vi kom på att vi vill fråga dej om du kan trubedura på cafét utanför johannesgården efter det att kungen varut vid kungastenen där för vi tror att det blir mycket folk och att de gärna köper fika och sättet sig ber en stund. Ca 1 timmes program i all enkelhet och vi ersätter dig för din medverkan. Med vänlig hälsning, ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var vad jag tänkte oxå. Kör själv med hotmail och tror väl knappast att det är nån skillnad där.

Förmodligen inte. Hotmail ska väl läggas ner inom kort? Och så ersätts det med Outlook?
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...