Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Jag kan inte komma på att jag hört det i dom låtar jag hört. Däremot finns det ju riktigt skruvade syntar.

Jomen då borde du ju rimligtvis kunna skruva en distad gura enligt samma tänk. Fan, Sadam kan vara ett helt nytt sound på spåren här 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Jomen då borde du ju rimligtvis kunna skruva en distad gura enligt samma tänk. Fan, Sadam kan vara ett helt nytt sound på spåren här 😮

Än så länge är det bara loopar. Det där med att lira gitarr funkar knappast längre.

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl den här killen. Han hade ihäl över 50 pers. Dom gjorde en film om polisarbetet som är rätt bra,

nynyd-news.jpg

Filmen heter "Citizen X" och är jävligt bra. Donald Sutherland i huvudrollen. Fallet i sig är också väldigt fascinerande 😑

Rättegången vart något av en fars. Tumult och mobb-mentalitet utbröt flera gånger bland anhöriga till offren samt random rättegångsbesökare.

The Ripper of Rostov himself (Andrej Chikatilo) satt i sin bur och härjade som fan flera gånger under rättegången (garvade och skrek om vartannat medan i vissa stunder vara helt apatisk).

Link to comment
Dela på andra sajter

Än så länge är det bara loopar. Det där med att lira gitarr funkar knappast längre.

Tycker att det är bra att du tänker utanför lådan i vilket fall som helst.

Säg till ifall du vill ha gitarr-prülar inspelade 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte komma på att jag hört det i dom låtar jag hört. Däremot finns det ju riktigt skruvade syntar.

Om du lyssnar på riktig modern pop, används det väldigt mycket. Och det låter ofta skitbra. Du kan ju testa lyssna på en Bruno mars låt som jag inte kommer ihåg namnet på. Det kan man blanda in med en rakare kick. Kanske.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jupp, dom kommer i februari. Biljetterna har dock inte släppts än. ☺️

Vadååå för DT-tjaaaaatt?

Det fanns en chatt på deras hemsida förr iaf. Nått i stil av en IRC-kanal, ICQ eller vad det hette.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Jasså vad hade du för motorcross? Hade själv en Yamaha YZ 125cc, 1990 som jag härjade me i yngre dar. Sjukt kul! Och farligt. 😛

Nu ska vi se.. Jag hade lite olika under uppväxten, bara begagnade förstås. Började med en sjukt gammal Kawasaki 80cc, sen blev det rätt strax efter en Yamaha 80cc. Senare en Kawasaki igen tror jag, innan jag gick över till 125cc, och då var det väl en Honda har jag för mig. Sen blev det en Honda eller Yamaha igen, minns inte. Slutade med en KTM iaf.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...